  • 1. Data: 2011-10-05 17:30:33
    Temat: LPG w gore :-/
    Od: "stabillo" <c...@o...eu>

    http://moto.onet.pl/1650874,1,ceny-lpg-ida-w-gore,ar
    tykul.html?node=2

    ponoc to lobbyng Orlenu , ktoremu po podwyzkach cen benzyny znacznie spadla
    sprzedaz(obnizki z konca sierpnia). Ktos wie cos wiecej? Jest kampania i
    nikt naweto o tym slowa nie powie, skandal!

    st.

  • 2. Data: 2011-10-05 18:13:41
    Temat: Re: LPG w gore :-/
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-10-05 17:30, stabillo wrote:
> [...]
    > sprzedaz(obnizki z konca sierpnia). Ktos wie cos wiecej? Jest kampania i
    > nikt naweto o tym slowa nie powie, skandal!

    sprzedaż czego? gazu czy benzyny, bo jeśli benzyny to podstawowe prawo
    makroekonomii się kłania :P

  • 3. Data: 2011-10-05 19:38:50
    Od: "stabillo" <c...@o...eu>

    Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości

    > sprzedaż czego? gazu czy benzyny

    no sparzedaz benzyny spadla, orlen ma problemy ze sprzedaza bo LPG jest
    coraz bardziej popularne i tansze.

    >, bo jeśli benzyny to podstawowe prawo makroekonomii się kłania :P

    ????

  • 4. Data: 2011-10-05 20:09:46
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-10-05 19:38, stabillo wrote:
    > Użytkownik "Olo"<alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości

    > no sparzedaz benzyny spadla, orlen ma problemy ze sprzedaza bo LPG jest
    > coraz bardziej popularne i tansze.

    to chyba żadne odkrycie...

  • 5. Data: 2011-10-07 19:36:16
    Od: "tumek_pl" <t...@g...pl>

    > no sparzedaz benzyny spadla, orlen ma problemy ze sprzedaza bo LPG jest
    > coraz bardziej popularne i tansze.

    to chyba żadne odkrycie...

    ja mam stacje , ceny LPG w zakupie idą ciągle w góre, oczywiście są zależne
    od regionu, czesto cena zakupu jest ceną sprzedaży wiec spodziewac sie
    nalezy ceny w granicach 3,00 lub 3,20 za litr
    w tygodniu po 9 Orlen podwyższa ceny.

  • 6. Data: 2011-10-08 08:09:53
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-10-07 19:36, tumek_pl pisze:

> [...]
    > zależne od regionu, czesto cena zakupu jest ceną sprzedaży wiec
    > spodziewac sie nalezy ceny w granicach 3,00 lub 3,20 za litr

    No teraz to mnie pocieszyles :/

    --
    Karolek