  • 11. Data: 2014-02-26 08:18:14
    Temat: Re: LTI 20/20 TruCAM
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-02-25 23:51, J.F. pisze:

    > czyzby cie cos takiego zlapalo ?

    Skąd taki wniosek?

    > A wystarczy jezdzic przepisowo i nie trzeba sie interesowac :-)

    Masz rację, przepisowa jazda powinna skutkować brakiem zainteresowania
    systemami GPS, konstrukcjami RTC, czy brakiem znajomości NTP:P

  • 12. Data: 2014-02-26 09:00:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-26, Artur Maśląg <n...@w...pl> wrote:

    > Dlaczego? Jestem zainteresowany, a przy okazji wychodzi anacronowa
    > 'wiedza'.

    Oj tam, noc byla...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2014-02-26 12:02:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    >Skąd taki wniosek?

    To skad zainteresowanie ?

    >Masz rację, przepisowa jazda powinna skutkować brakiem
    >zainteresowania
    >systemami GPS, konstrukcjami RTC, czy brakiem znajomości NTP:P

    No chyba ze jezdzisz przepisowo, a mandaty i tak przychodza.
    Ale nie martw sie, to przeciez latwo wyjasnic, oswiadczysz ze zawsze
    jezdzisz przepisowo i sad ci uwierzy :-P

    J.

  • 14. Data: 2014-02-26 12:29:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "anacron" napisał w wiadomości
    W dniu 25.02.2014 23:48, Czesław Wiśniak pisze:
    >Ale to jeden z tych mierników, z którymi nie ma dyskusji.

    Dlaczego ? Nie poddawaj sie, dasz rade :-)

    Rzucilem okiem ... ladowarka samochodowa, a temperatura ladowania 0-40
    C.

    Zaswiadczenie z IMGW ze akumulator byl ladowany ponizej temperatury
    dopuszczalnej :-)

    J.

  • 15. Data: 2014-02-26 13:50:03
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-02-26 12:02, J.F pisze:

    > To skad zainteresowanie ?

    Ponieważ mnie to interesuje - potrafisz odpowiedzieć sensownie na
    zadane pytanie?

    (...)

  • 16. Data: 2014-02-26 13:53:14
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 26.02.2014 12:29, J.F pisze:
    > Dlaczego ? Nie poddawaj sie, dasz rade :-)

    Mówię o samym pomiarze. Właściwie nie pogniewałbym się, gdyby tylko tego
    używali.

    --
    anacron
    aba/

  • 17. Data: 2014-02-26 14:36:36
    Od: "SP1H" <...@p...pl>

    > A wystarczy jezdzic przepisowo i nie trzeba sie interesowac :-)

    A propos jazdy przepisowej, zeszłej nocy jechałem busem licznikowe
    70/70 (więc realnie kilka km/h mniej) i załapałem się na fotkę ze
    stacjonarnego zakładu fotograficznego. Ponoć robi zdjęcia powyżej 85
    km/h.

    W ubiegłym roku też mi się podobny przypadek trafił, w Karlinie
    (zach-pom) dostałem upominek 68/50. Przed wspomnianym skrzyżowaniem
    (na drodze krajowej Szczecin - Gdańsk, skręt na Białogard) stoi znak
    ograniczenie do 70.

  • 18. Data: 2014-02-26 18:09:40
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 25.02.2014, 23:08, anacron pisze:
    > A zaraz późna pora. LTI 20/20 to to co ma Policja, LTI 20/20 TrueCam to
    > takie cudo, które wygląda jak działko ze StarTrec'a, Są chyba 3 sztuki w
    > Polsce, jedna na 100% w krośnie Odrzańskim.

    A co to jest ta StarTrec'a?

  • 19. Data: 2014-02-26 18:10:41
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 26.02.2014, 12:02, J.F pisze:

    > To skad zainteresowanie ?

    A skad u ciebie te spacje przed pytajnikami?

  • 20. Data: 2014-02-26 20:03:24
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > A skad u ciebie te spacje przed pytajnikami?

    Nie zaczyna się zdania od A.