  • 51. Data: 2019-07-07 00:32:31
    Temat: Re: LUDZIE uważajcie na Pleja
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-06-26 o 20:27, J.F. pisze:

    > nie przygladam sie, co tam za ikonka ... 3G wystarczy ...

    Do łupania kamieni owszem. Jeśli porzucisz futro i maczugę i zaczniesz
    korzystać z różnego rodzaju streamów, kursów, to nagle okaże się, że ta
    ikonka ma znaczenie.

    > Ale jak zwiekszyc, jak Yanosik mowi "nie moge sie polaczyc z serwerem" :-)

    Gdy pojedziesz 300km/h zamiast 100km/h, to Yanosik 3-krotnie szybciej
    wyjdzie z dziury :-D

    > A moj nie. Poki byl w plusie, to nie bylo klopotow.

    To zmień telefon na sieciowo neutralny. Wtedy nie będziesz miał
    lagowania. Kurcze... nie prowadzę światowych statystyk lecz jak czasem z
    kumplami gadam na ten temat, to wypłakują mi się w rękaw na temat
    problemów jakich ja nie doświadczam od lat. Nie wiem w czym rzecz.
    Zawsze kupuję telefony "google" typu Nexus wszelkich maści czy obecnie
    zamiast Pixel (który zaczyna świrować cenowo jak Apple) - OnePlus 6T.
    Żadnych Samsungów Sx, które zdychają/mulą po roku czy dwóch. Żadnych
    zanakładkowanych na śmierć innych śmieci przestających się aktualizować
    po pół roku używania. Zmieniam telefony zawsze gdy nie są w stanie
    łyknąć nowego Andka (zwykle po jego 2 generacjach) - bo w przeciwnym
    razie miałbym je do śmierci. Skąd takie Twoje problemy? Zgaduję: z
    olewnictwa?

    > Dlatego roaming mam stale wlaczony.
    > A jednak cos sie zacina ...

    ...i tego nie rozumiem. Słyszę o takich przypadkach, ale ich nie
    ogarniam. Nawet w Nokii 6310i to działało dobrze.

    > no ale jak juz straci zupelnie, to telefon powinien sie przelaczyc na
    > inna dostepna siec.

    ...i tak czynią normalne telefony.

    > Swoja droga Play to chyba jakos inaczej robi, bo chyba chce wracac na
    > swoja siec gdy tylko zasieg wroci.

    Oczywiście. I nie tylko Play.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 52. Data: 2019-07-07 05:57:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 7 Jul 2019 00:32:31 +0200, Marek S napisał(a):

    > Do łupania kamieni owszem. Jeśli porzucisz futro i maczugę i zaczniesz
    > korzystać z różnego rodzaju streamów, kursów, to nagle okaże się, że ta
    > ikonka ma znaczenie.

    jak prowadze, to nie korzystam z kursow, tylko nawigacji :-)

    > Gdy pojedziesz 300km/h zamiast 100km/h, to Yanosik 3-krotnie szybciej
    > wyjdzie z dziury :-D

    Ale 50 wolno, a za 300 zabieraja PJ :-)

> [...]
    > zamiast Pixel (który zaczyna świrować cenowo jak Apple) - OnePlus 6T.
    > Żadnych Samsungów Sx, które zdychają/mulą po roku czy dwóch. Żadnych

    A to akurat Samsung.

> [...]
    > po pół roku używania. Zmieniam telefony zawsze gdy nie są w stanie
    > łyknąć nowego Andka (zwykle po jego 2 generacjach) - bo w przeciwnym

    A co w tym zlego, ze do smierci ? :-)
    Natomiast ... dawniej bylo tak, ze hardware przestawal wystarczac ..

    >Skąd takie Twoje problemy? Zgaduję: z olewnictwa?

    W jakim sensie ?
    Ze nie chce sobie wymienic telefonu na nowy, lepszy, drozszy ? :-)

    > ...i tego nie rozumiem. Słyszę o takich przypadkach, ale ich nie
    > ogarniam. Nawet w Nokii 6310i to działało dobrze.

    A moze przyklad kiepski, bo np w Nokiach dzialalo to swietnie,
    z uwagi na to, ze firma dostarcza tez sprzet do sieci ?

    > ...i tak czynią normalne telefony.

    > Oczywiście. I nie tylko Play.

    Tylko na ile znam GSM (1G) to jest to problematyczne ...

    Tak w ogole Android ma cos wspolnego z telefonia i sieciami, czy za to
    odpowiada jakis osobny program ?

    J.