  • 41. Data: 2019-06-27 11:33:45
    Temat: Re: LUDZIE uważajcie na Pleja
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-27 o 11:11, z pisze:
    > Fajnie.
    > A masz coś prostszego dla emeryta po 70-tce? ;-)

    Ależeco? Smartwacz, smartfon?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 42. Data: 2019-06-27 12:45:04
    Od: z <...@...pl>

    Do tej pory używa SE k810 ;-)

    Mam zamiar nauczyć obsługiwać Redmi 4A. Niektórzy twierdzą że warto
    spróbować ;-)

  • 43. Data: 2019-06-27 12:49:03
    Od: z <...@...pl>

    WRÓĆ SE C510

  • 44. Data: 2019-06-27 12:49:06
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-27 o 12:45, z pisze:
    > Do tej pory używa SE k810 ;-)
    >
    > Mam zamiar nauczyć obsługiwać Redmi 4A. Niektórzy twierdzą że warto
    > spróbować ;-)

    Zacznij od Łatsapa, zeby foty robił/a i wysyłał/ła. Jak przez to
    przebrnie to resztę ogarnie. Jak nie ogarnie, to kup MyPhone (geriatric)
    i zapomnij.

  • 45. Data: 2019-06-27 12:53:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Zacznij od Łatsapa, zeby foty robił/a i wysyłał/ła. Jak przez to
    >przebrnie to resztę ogarnie.

    I tu jest problem nr 1. "A ja zapomnialem okularow"

    > Jak nie ogarnie, to kup MyPhone (geriatric) i zapomnij.

    No wlasnie kupilem Maxcoma geriatric ... ma to swoje wady.
    Nie bardzo zasluguje na przymiotnik :-(

    J.

  • 46. Data: 2019-06-27 13:08:19
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-27 o 12:53, J.F. pisze:
    > I tu jest problem nr 1. "A ja zapomnialem okularow"

    Do SE C510 też potrzeba okularów. Także ten...

  • 47. Data: 2019-06-27 13:12:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Do SE C510 też potrzeba okularów. Także ten...

    No to w przyszlosci bedzie problem :-)
    Tylko ze w C510 pewnie wystarczy pare razy wcisnac "czerwona
    sluchawke", aby wyjsc na ekran poczatkowy,
    a w smartfonie nie ma tak latwo.

    A swoja droga - nie robia jakiejs nakladki "geriatric" na smartfona ?

    Az sie prosi - duzy ekran, duze wyrazne litery, prosta obsluga ...

    J.

  • 48. Data: 2019-06-27 13:19:35
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-27 o 13:12, J.F. pisze:
    > Tylko ze w C510 pewnie wystarczy pare razy wcisnac "czerwona sluchawke",
    > aby wyjsc na ekran poczatkowy,

    Akurat jest tam za dużo malutkich klawiszy ;-) i obsługa nie jest taka
    banalna
    Pewnie się łudzę ale spróbuję ;-)

  • 49. Data: 2019-06-27 13:44:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Akurat jest tam za dużo malutkich klawiszy ;-) i obsługa nie jest
    >taka banalna
    >Pewnie się łudzę ale spróbuję ;-)

    Skoro sobie radzi z niebanalna obsluga C510, to pewnie i ze smartfonem
    sobie poradzi.

    J.

  • 50. Data: 2019-06-27 14:21:44
    Od: p...@g...com

    -- A swoja droga - nie robia jakiejs nakladki "geriatric" na smartfona ?

    Az sie prosi - duzy ekran, duze wyrazne litery, prosta obsluga ...

    mowisz i masz

    https://www.makeuseof.com/tag/3-best-simple-android-
    launchers-parents-grandparents/