    From: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Łączenie taśm flex
    Date: Fri, 6 May 2016 12:29:34 +0000 (UTC)

    W telefonie (Motorola Droid 4 - rozsuwany) padła mi tasiemka. Zamówiłem
    nową, zacząłem wymieniać i niespodzianka - taśma w dwóch miejscach jest
    połączona w jakiś sposób z innymi. Wygląda jakby to było po prostu
    zlutowane, ale prawdę mówiąc nie mam pojęcia.

    http://www.chmurka.net/r/flex/1.jpg - tak wygląda część przygotowana do
    łączenia na nowej tasiemce.

    http://www.chmurka.net/r/flex/2.jpg - tak wygląda połączenie kamery ze
    starą taśmą.

    http://www.chmurka.net/r/flex/3.jpg - to samo z drugiej strony.

    I teraz pytanie - w jaki sposób to cholerstwo rozdzielić i podłączyć do
    nowej taśmy, żeby tego nie uszkodzić? Mam hot aira - może grzać to (ale do
    jakiej temperatury, żeby nie rozwalić taśmy)? A może wystarczy to po
    prostu rozlutować, grzejąc ścieżki po którejś ze stron i odrywając taśmę?

    A może to jest nie do wykonania w domowych warunkach, bo jest potrzebna
    np. jakaś specjalna zgrzewarka i trzeba to oddać do serwisu do połączenia,
    albo ktoś z Was ma narzędzia, żeby (oczywiście odpłatnie) dla mnie to
    zrobić?

    Pozdr.

    --
    http://www.chmurka.net/