  • 11. Data: 2017-03-18 15:14:34
    Temat: Re: Ladowanie w uchwycie
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Ładowanie indukcyjne jest raczej uniwersalne w
    > sensie, że działa z każdym telefonem o ile telefon ma fabrycznie
    > wbudowane takie ładowanie lub go przysposobimy, pisano w tym wątku.
    > Niektóre samochody mają miejsce na odłożenie telefonu z ładowaniem
    > indukcyjnym.

    Jaki prąd daje takie ładowanie?
    500mAh czy coś wiecej?
    ---
    Nie wiem, jakiś normalny, telefon nie rozładowuje się z uruchomionym
    programem nawigacyjnym

  • 12. Data: 2017-03-18 20:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Jaki prąd daje takie ładowanie?
    > 500mAh czy coś wiecej?
    > ---
    > Nie wiem, jakiś normalny, telefon nie rozładowuje się z uruchomionym
    > programem nawigacyjnym

    Dziwne zeby prad był nienormalny, lub co gorsza popierdolony.
    To ze się nie rozładuje to jedno - do tego wystarczy 500mAh.
    Pytanie, czy z właczonym ekranem, navi, yanosikiem i rozmowa od czasu do
    czasu bedzie w stanie naładować baterię do pełna w jakims sensownym czasie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 13. Data: 2017-03-19 00:58:46
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-03-18 o 09:27, ToMasz pisze:

> [...]
    > ?adowarkach z chin, takich w norlanych pieni?dzach. ja sobie radz?,
    > idealnie umieszczaj?c telefon, albo k?ad?c, i po sekundze lekko
    > przesuwaj?c w okre?lonym kierunku. nie wiem dlaczego to tak dzia?a -
    > ale dzia?a. z??cze usb mam prawie dziewicze.
    > Pr?d w praktyce nie przekracza p? ampera. ale to spoko wystarczaj?cy
    > pr?d, bo jak telefon non stop si? ??duje, zawsze ma 100% jak go
    > bierzesz do r?ki. jak mam jecha? 12 godzin autem, to co za r?nica?
    > Pod??cze kablem. jakbym tak je?dz? codziennie- to by kombinowa?
    > jeszcze jedno. podczas ?adowania telefon grzeje. jest mocno cie?y

    Nie jesteś nowoczesny, Nie daje się tych krzaków czytać, szkoda oczu.

    --
    animka

  • 14. Data: 2017-03-19 09:07:31
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Nie jesteś nowoczesny, Nie daje się tych krzaków czytać, szkoda oczu.

    ale przynajmniej ja piszę na temat i z sensem

    ToMasz

  • 15. Data: 2017-03-19 09:12:45
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 17.03.2017 o 21:00, Budzik pisze:
    > Kiedys nokia 6310 miała genialny uchwyt samochodowy - wpinało sie telefon i
    > automatycznie był podłączony do ładowania.
    > Czy obecne telefony posiadają taka funkcjonalnosc i dlaczego nie? :)

    ja mam wkładkę indukcyjną do samsunga S5 (jakąś badziewną, grzeje się
    toto strasznie, ale oryginalne plecki bardzo ciężko kupić) i ładowarkę
    samochodową indukcyjną marki samsung. Do podtrzymania baterii przy
    włączonej nawigacji wystarcza, ale jak podłączam mając 15% baterii to
    wpinam kabel bezpośrednio w telefon - żeby się dodatkowo podładował

    Łukasz

  • 16. Data: 2017-03-19 09:14:09
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 18.03.2017 o 20:00, Budzik pisze:
> [...]
    > czasu bedzie w stanie naładować baterię do pełna w jakims sensownym czasie.

    uchwyt magnetyczny ładujący niema ograniczeń prądowych. w dzieckowym
    tablecie mam wtyczkę microusb zakończoną płaską blaszką z pinami, a na
    pasującym kablu jest 5 bolców i magnes. co ciekawe działa złapany
    magnestem w "normalnej" pozycji i odwrócony o 180° (ciekawe czy animka
    zobaczy kółeczko) usb doctor pokazuje 1.46 A podczas ładowania tabletu.
    QI bezprzewodowy, z tego co widzę, (nie mogę zmierzyć miernikiem, bo
    duża część mocy idzie na straty, więc mierzę programem w telefonie)
    ładuje maksymalnie 460mA.
    ToMasz

  • 17. Data: 2017-03-19 09:14:43
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

> [...]
    > czasu bedzie w stanie naładować baterię do pełna w jakims sensownym czasie.

    tak jak napisałem w innym poście - nie będzie w stanie w sensownym
    czasie podnieść poziomu baterii (nie testowałem na oryginalnych
    rozwiązaniach, moja wkładka indukcyjna może być do bani)

    Łukasz

  • 18. Data: 2017-03-19 10:41:46
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    (..)
    > włączonej nawigacji wystarcza, ale jak podłączam mając 15% baterii to
    > wpinam kabel bezpośrednio w telefon - żeby się dodatkowo podładował

    Tylko że w normalnym życiu, praca dom, jakieś tam rozrywki, które trwają
    parę godzin, posiadacze ładowarek indukcyjnych nie schodza do 15%. w
    domu i w pracy telefon leży na ładowarce. zawsze wiem gdzie jest, zawsze
    wiem że jest naładowany. Wymaga to zmuszenia się do stosowana pewnych
    reguł, ale boli na początku, potem okazuje się że jest bardzo przydatne.
    od czasu ładowarek indukcyjnych, nigdy nie prosiłem kolegów - zadzwoń do
    mnie bo nie wiem gdzie zostawiłem telefon. Jest na ładowarce

    ToMasz

  • 19. Data: 2017-03-19 11:16:57
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-03-19 o 00:58, Animka pisze:
    > Nie jesteś nowoczesny, Nie daje się tych krzaków czytać, szkoda oczu.

    A czym Ty czytasz?
    Mój badziewiasty Thunderbird którego używam od zawsze sobie radzi. :-)

  • 20. Data: 2017-03-19 11:50:34
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 19.03.2017 o 10:41, ToMasz pisze:
> [...]
    > od czasu ładowarek indukcyjnych, nigdy nie prosiłem kolegów - zadzwoń do
    > mnie bo nie wiem gdzie zostawiłem telefon. Jest na ładowarce

    Różnie to bywa. Ja nie noszę portfela, mam portfelopokrowiec w którym
    noszę telefon, prawo jazdy, dowód osobisty i 4 karty bankomatowe. Do
    ładowania indukcyjnego muszę wyciągać telefon z pokrowca - ale jeśli
    chcę używać go jako nawigacji w aucie to też. W pracy często nie mam jak
    ładować (praca w terenie), dlatego czasem trzeba się podłączyć kabelkiem
    do ładowania.

    Łukasz