  • 1. Data: 2017-04-24 14:41:00
    Temat: [europa] niesmak
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no i proszę, ja nie dostałem, a niektórzy jednak dostali,
    chodzi mi o tego robocika co rozpoznaje... widać euro dba o swoich...

  • 2. Data: 2017-04-24 17:14:31
    Temat: Re: [europa] niesmak
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    o to dobre, europa próbuje rozjebać we mnie kompromitacją "uciekli
    ci!!!" skrajnie wyszydzając z frajerstwa...

  • 3. Data: 2017-04-27 12:09:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "w systemie siła 'POPIS/EU" <N...@g...pl> wrote in message
    > o to dobre, europa próbuje rozjebać we mnie kompromitacją
    > "uciekli ci!!!" skrajnie wyszydzając z frajerstwa...

    Znów nie zażyłeś leków?

  • 4. Data: 2017-04-27 16:58:26
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    jako żywo przypomina to liderów z politechniki warszawskiej - jak
    Przemol kiedyś byś chciał mi ten temat objaśnić to ja zawsze chętnie.

  • 5. Data: 2017-04-28 04:10:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU" <N...@g...pl> wrote
    in message news:odt0up$do5$1@node1.news.atman.pl...
    > jako żywo przypomina to liderów z politechniki warszawskiej - jak Przemol
    > kiedyś byś chciał mi ten temat objaśnić to ja zawsze chętnie.

    Ale przypomina to, czyli co? Bo Twoje myśli jakoś z kontekstu urwane.

  • 6. Data: 2017-04-28 12:35:10
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 27.04.2017 o 16:58, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > jako żywo przypomina to liderów z politechniki warszawskiej - jak
    > Przemol kiedyś byś chciał mi ten temat objaśnić to ja zawsze chętnie.

    Pszemol może ci objaśnić każdy temat, ale najpierw wyślij przelew :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 7. Data: 2017-04-28 13:10:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mario" <M...@...pl> wrote in message news:odv5mu$1ae$1@dont-email.me...

    > Pszemol może ci objaśnić każdy temat, ale najpierw wyślij przelew :)

    Otóż to :-DD