  • 1. Data: 2010-05-18 16:35:35
    Temat: Lakiernik - Gdynia (Jaki zakład ?)
    Od: Paweł <g...@w...pl>

    Witam,

    mam do zrobienia prostowanie + lakierowanie zderzaka tył oraz progi po
    obu stronach (kruszy się lakier) + polerowanie całego samochodu.

    Jaki zakład w Gdyni (lub 3mieście) możecie mi polecić ?

  • 2. Data: 2010-06-03 10:57:46
    Temat: Re: Lakiernik - Gdynia (Jaki zakład ?)
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

    Pewnego ślicznego dnia Paweł dokonał/a produkcji posta :

> [...]
    > obu stronach (kruszy się lakier) + polerowanie całego samochodu.
    >
    > Jaki zakład w Gdyni (lub 3mieście) możecie mi polecić ?

    A na dlugo chcesz miec toto zrobione ? bo jak na krotki czas, bo potem autko
    chcesz opchnac, to moge Ci polecic legendarnego pana Mariusza :)

    JoAsienka **gg 1489928
    Człowiek staje się mądry z wiekiem.
    Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny