  • 1. Data: 2010-05-18 17:08:26
    Temat: Scenic - alarm Cobra
    Od: Jacek <j...@w...pl>

    Witam
    Gdzie w Scenicu może znajdować się wyłącznik alarmu? Mam kluczyk i
    chciałbym wyłączyć syrenę. Alarm Cobra, Pacjent Scenic '99 - szukałem
    zarówno w schowku pasażera i w bagażniku (tak jest w instrukcji) i
    nigdzie nie znalazłem miejsca na ów kluczyk.

    Jacek

  • 2. Data: 2010-05-18 18:14:47
    Temat: Re: Scenic - alarm Cobra
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Jacek wrote:
    > Witam
    > Gdzie w Scenicu może znajdować się wyłącznik alarmu?

    W dowolnym miejscu wybranym przez instalatora?

    > Mam kluczyk i
    > chciałbym wyłączyć syrenę.

    W niej nie ma zamka?
    (kluczyk do wyłączania samej syreny?)

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2010-05-18 18:18:16
    Od: Jacek <j...@w...pl>

    Bydlę pisze:

    > W niej nie ma zamka?
    > (kluczyk do wyłączania samej syreny?)

    No właśnie obejrzałem całą tę "puszkę" i nigdzie nie znalazłem zamka...

    Jacek

  • 4. Data: 2010-05-19 09:32:18
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-05-18 18:18, Jacek pisze:

    > No właśnie obejrzałem całą tę "puszkę" i nigdzie nie znalazłem zamka...

    Z tyłu syrenki jest pewnie taki "kapturek"? Poluzuj ją i sobie odwróc.

  • 5. Data: 2010-05-19 18:45:32
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Jacek wrote:

    > No właśnie obejrzałem całą tę "puszkę" i nigdzie nie znalazłem zamka...

    A ja pooglądałem instrukcje alarmu dostępne online i nie trafiłęm na
    kluczyk...

    Może właściciel(*) auta będzie wiedział?
    :-)

    --
    Bydlę
    (* - z dnia, w którym instalowano alarm, ofkorz...)