  • 11. Data: 2012-09-10 12:05:06
    Temat: Re: Lambo idzie w szambo czyli poniosły go konie
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > W normalnych samochodach nic się nie działo przy codziennej
    > jeździe po tej hopie. Nawet przy 100km/h.

    Widocznie w niektorych sie dzialo. Przypominam, ze niedlugo wczesniej
    zginely tam 2 osoby.
    Pamietam tez zapewnienia wladz naszych miejskich, ze absolutnie nic sie
    nie da z ta chopka zrobic, bo to beton, fundament czegos, no po prostu
    dopust bozy. Wypadek kogos znanego i nagle cud sie stal, dalo sie
    wyprostowac droge. Oczywiscie jedno z drugim nie ma zwiazku. Dobrze, ze
    elektrowni atomowej nie budujemy, bo by fuszerke naprawili dopiero,
    jakby pobliskie miasteczka wymarly (doslownie).
    Innym miejscem, gdzie absolutnie nie mozna wiazac pozniejszej naprawy z
    wypadkiem, jest skrzyzowanie I.Ghandi z KEN. Nie wiem czy byly trupy w
    ostatnim wypadku, ale sadzac po zniszczeniach i trajektorii lotu
    pobudzilo to wreszcie wyobraznie urzednikow, nota bene potrzacych na to
    skrzyzowanie z okien Urzedu Dzielnicy.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 12. Data: 2012-09-10 12:11:43
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Pawel O'Pajak nabazgrał(a):

> [...]
    > to wreszcie wyobraznie urzednikow, nota bene potrzacych na to skrzyzowanie

    Ursynów likwiduje groźną hopę
    szyp 16-11-2010, ostatnia aktualizacja 16-11-2010 22:34
    Do 15 grudnia ma być usunięty niebezpieczny garb na ruchliwym skrzyżowaniu
    al. KEN i Indiry Gandhi.

    - "Hopka" jest mała, ale bardzo niebezpieczna. Kiedy jedzie się z przepisową
    prędkością, jest prawie niezauważalna. Jednak dla kierowców, którzy z
    nadmierną szybkością pokonują skrzyżowanie, stanowi poważne zagrożenie.
    Przez to w tym miejscu kilka razy w roku dochodzi do wypadków - mówi Monika
    Beuth-Lutyk, rzecznik prasowy Ursynowa.

    - Po każdym takim zdarzeniu prosiliśmy Zarząd Dróg Miejskich o zlikwidowanie
    przeszkody. Na zapowiedziach się skończyło, dlatego przebudujemy
    skrzyżowanie sami.

    ZDM twierdzi, iż hopa powstała dlatego, że nawierzchnia KEN jest wylana
    wyżej niż przecinające ją ulice i w przyszłym roku skrzyżowanie miało być
    naprawione. - Ale KEN była budowana przez dzielnicę i droga została nam
    przekazana już z hopami, które nie stanowią zagrożenia dla kierowców
    poruszających się z dozwoloną prędkością. Cieszymy się jednak, że dzielnica
    Ursynów ją zlikwiduje - mówi Adam Sobieraj z ZDM.

    Dalej tego nie naprwili ?? :)

  • 13. Data: 2012-09-10 12:35:43
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2012-09-10 12:05, Pawel O'Pajak pisze:

    > Widocznie w niektorych sie dzialo.

    Najwyraźniej nie.

    > Przypominam, ze niedlugo wczesniej
    > zginely tam 2 osoby.

    To może sobie przypomnij też co było przyczyną tamtego wypadku(ów).

> [...]
    > dopust bozy. Wypadek kogos znanego i nagle cud sie stal, dalo sie
    > wyprostowac droge. Oczywiscie jedno z drugim nie ma zwiazku. Dobrze, ze

    Nie stał się żaden cud, a Puławska miała być jak najbardziej
    wyremontowana (włącznie z usunięciem hopy).

  • 14. Data: 2012-09-10 13:08:04
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-09-10 09:55, Koteczek pisze:

    > I teraz pytanie do grupy! To replika czy oryginał? Drze się jak stare
    > prześcieradło, rozumiem kompozyty ale hmm.

    Moim zdaniem oryginał.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 15. Data: 2012-09-10 13:17:25
    Od: o? <ʅd˙ɐᴉɱəʇuᴉ@ʇəuəsnˉoʇ>

    :??o?? no?

> [...]
    > nie da z ta chopka zrobic, bo to beton, fundament czegos, no po prostu
    > dopust bozy. Wypadek kogos znanego i nagle cud sie stal, dalo sie

    Dokładnie, ja tą dziurę od dziecka pamiętam. Ale Fuczak jak zwykle wziął
    się za trollowanie i będzie przekonywał, że ten żałosny uskok którego
    nikomu NIE CHCIAŁO SIĘ przez 20 lat naprawić był super, a on zapierdalał
    po nim 150 km/h Polonezem wraz z innymi geriatrycznymi trollami z PMS-u i
    było ok!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 16. Data: 2012-09-10 14:06:30
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 10 Sep 2012 12:05:06 +0200, Pawel O'Pajak

    > [...] Innym miejscem, gdzie absolutnie nie mozna wiazac pozniejszej
    > naprawy z wypadkiem, jest skrzyzowanie I.Ghandi z KEN. [...]

    Chcesz powiedzieć, że nie dało się tamtędy przejechać nie powodując
    wypadku? To dziwne, bo parę lat tamtędy przejeżdżałem, nie zawsze z
    dopuszczalną pięćdziesiątką (i nie chodzi mi, że wolniej), i jakoś wypadku
    nie miałem. :P

    Miała wypadek natomiast koleżanka, z prędkością podróżną około 140/h
    (chociaż w zapiskach prokuratorskich było AFAIK 90 lol). Nie prowadziła,
    siedziała jako pasażer. Prowadził nowicjusz po zakupieniu swojej wymarzonej
    uturbionej Toyoty, to chyba była Celica...

    --
    Pozdor Myjk

  • 17. Data: 2012-09-10 14:31:52
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Myjk nabazgrał(a):

> [...]
    > wypadku? To dziwne, bo parę lat tamtędy przejeżdżałem, nie zawsze z
    > dopuszczalną pięćdziesiątką (i nie chodzi mi, że wolniej), i jakoś wypadku

    Uskok na skrzyżowaniu al. K.E.N z Indiry Ghandi, był przyczyną kilku
    groźnych wypadków. Do ostatniego doszło kilka dni temu. Urzędnicy z ZDM-u,
    zamiast wyrównać muldę, zamierzają w tym miejscu postawić znak ograniczenia
    prędkości

    Uskok na skrzyżowaniu przy Multikinie to efekt różnicy poziomów jezdni al.
    Komisji Edukacji Narodowej i przecznicy. Do wypadków dochodzi gdy jadące z
    dużą prędkością od strony ul. Ciszewskiego samochody, wybijają się na
    nierówności w powietrze. Czasami kierowcy tracą w takich przypadkach
    panowanie nad pojazdem, ale najczęściej kończy się na uszkodzeniu wydechu
    albo zawieszenia.

    Mieszkańcy Ursynowa od dłuższego czasu domagają się remontu tego
    skrzyżowania i likwidacji uskoku. Tymczasem, jak dowiedzieli się
    dziennikarze TVN Warszawa, ZDM planuje w tym miejscu ustawić znak
    ograniczający prędkość do 40 km/h. W sytuacji gdy do wypadków dochodzi w
    skutek rozwijania przez kierujących znacznie większych szybkości, niż
    dozwolona generalnie w obszarze zabudowanym 60 km/h, jest to rozwiązanie
    nieco absurdalne.

  • 18. Data: 2012-09-10 14:50:00
    Od: czak norris <c...@n...pl>

    W dniu 2012-09-10 10:05, Chris pisze:
    > Jeździłem gallardo

    To chyba pomyliłeś wątki bo to jest Murcielago ;]

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;)

  • 19. Data: 2012-09-10 14:53:41
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 10 Sep 2012 14:31:52 +0200, Chris

    > Uskok na skrzyżowaniu al. K.E.N z Indiry Ghandi, był przyczyną kilku
    > groźnych wypadków. Do ostatniego doszło kilka dni temu.

    Groźnych z powodu?

    > Urzędnicy z ZDM-u, zamiast wyrównać muldę,

    Pewnie, urzędnicy przyjdą z plastikową łopatką zabraną z osiedlowej
    piastkownicy i wyrównają... aż dziw, że dopiero teraz się za to zabierają.
    Pewnie było lato w mieście i wszystkie łopatki były okupowane.

    > zamierzają w tym miejscu postawić
    > znak ograniczenia prędkości

    Do tego ograniczenia jeszcze A-11 by się przydał skoro są tacy co nie
    potrafią przejechać tamtędy z prędkością 70/h bez wypadku...

    --
    Pozdor Myjk

  • 20. Data: 2012-09-10 15:01:27
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    czak norris nabazgrał(a):

    > To chyba pomyliłeś wątki bo to jest Murcielago ;]

    Ale prowadzis się podobnie jeśli chodzi o miasto :)