  • 11. Data: 2009-01-08 06:27:25
    Temat: Re: Łańcuch - (chyba) zatarte ogniwa - yamahaybr125
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    marider pisze:

    > WD40 itd. Najlepiej go zdejmij i niech polezy zanurzony w nafcie w
    > jakims naczyniu az syf rozmieknie przez pare godzin, pozniej w ruch
    > pedzel i powinno pomoc.
    A tak właściwie co ma robić ten pędzelek? :)
    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 12. Data: 2009-01-08 15:13:27
    Od: marider <m...@g...pl>

    Piotr Rezmer pisze:

    > A tak właściwie co ma robić ten pędzelek? :)

    Piasek i inne takie same nie wypadna przeciez. Sam przecieram lancuch
    pedzlem (z nafta), nastepnie sucha szmata a pozniej spray do smarowania
    (od wewnatrz i po bokach ogniw gdzie sa x-ringi), jak upaskudzi felge
    czy owiewki od spodu to przecieram te elementy benzyna ekstrakcyjna i
    usuwam brud, zostawiam sprzeta na jakies 30 min i mam moto gotowe do
    jazdy + czyste.

    Ewentualnie mozna korzystac z takiego czegos w postaci kilku szczoteczek
    w pudelku zakladanego na lancuch. Voila:
    http://www.moto-akcesoria.pl/product_info.php?produc
    ts_id=7996.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 13. Data: 2009-01-08 15:16:44
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    marider pisze:

    > Ewentualnie mozna korzystac z takiego czegos w postaci kilku szczoteczek
    > w pudelku zakladanego na lancuch. Voila:
    > http://www.moto-akcesoria.pl/product_info.php?produc
    ts_id=7996.

    Aa, to kupiłem już kiedyś w Louisie. Właśnie tego używam do czyszczenia
    łańcucha.

    --
    pozdrawiam
    Piotr