  • 11. Data: 2011-10-12 11:34:28
    Temat: Re: Lancuch sie konczy? Tym razem moje KHI
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 285 roku bieżącego, AZ zeznał(a) jak następuje:

> [...]
    > wyciagniecie?
    >
    > Lancuch to zloty DID ZVM2, przednia zebatka zmieniona przy 30 kkm,
    > lancuch i tylna zebatka to juz cos pod 60 kkm. Podciagany 2 razy
    > symbolicznie, od tylnej zebatki lancucha nie da sie odciagnac wiecej
    > niz 2-3 mm, nie jest nierownomiernie wyciagniety.
    >
    > Niepokoja mnie jedynie - drgania przy ruszaniu i przy przyspieszaniu,
    > no i czy nasmarowany czy nie swiszczy, nie trzeszczy/grzechocze tylko
    > swiszczy.
    >
    > Przy okazji chcialem zapytac - dlaczego producenci motocykli nie
    > montuja wszedzie walow kardana. Skad ta niechec?

    Jakby co, zrewanżuję się za kółka. Mam zakuwarkę i udarowy klucz
    elektryczny do odkręcenia zdawczej.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 12. Data: 2011-10-12 11:36:22
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 12-10-2011 13:09, AZ pisze:

    > Toto wiem ale to juz jest awaria ;-)
    Dwa pierwsze nie unieruchomia Cie, wiec nie awaria.
    Zerwanie z reguly dewastuje.

    > Podejrzewam, ze gdybym nie wymienil przedniej zebatki to calosc by
    > umarla 20 kkm wczesniej. Chodzi tylko o przednia zebatke ktora zuzywa
    > sie duzo szybciej niz calosc. Poprzedni naped tak wlasnie umarl, ot
    > odkrecilem na autostradzie mocniej manetke uslyszalem gruchot a moj
    > motocykl zyskal kontrole trakcji na przedniej zebatce chociaz zebow to
    > ona juz nie miala ;-)
    Trzeba zakladac dobre zebatki, najlepsze na jakich jezdzilem to AFAM.

    > Czyli, zuzyty?
    No zuzyty.

    > Jakich klopotow (nie pytam o BMW)?
    Uszczelnienie, olej, masa, masa, masa ;)
    I zzera moc! ;)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 13. Data: 2011-10-12 11:41:06
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-12, Grzegorz Rogala <a...@v...pl> wrote:

    > Trzeba zakladac dobre zebatki, najlepsze na jakich jezdzilem to AFAM.

    A gdzie to kupujesz? Bo ja to mialem JT Sprockets z Larssona. Ponoc
    dobre tez sa te PBC to mialem fabrycznie ale przednia umarla po 30 kkm.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2011-10-12 11:42:47
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-12, PawelK vel Pablo <e...@...stopce> wrote:

    > Jakby co, zrewanżuję się za kółka. Mam zakuwarkę i udarowy klucz
    > elektryczny do odkręcenia zdawczej.

    No zakuwarke chetnie ale to pewnie na wiosne. Ze zdawcza daje rade,
    klucz teleskopowy do kol z samochodu + rurka ;-)

    PS. Wpadasz do SP dzis?
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2011-10-12 11:45:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-12, Grzegorz Rogala <a...@v...pl> wrote:

    > hm, ja tam nie wiem, ale uczylem sie kiedys ze przekladnia lancuchowa to
    > całość zębatki i lancuch.

    Tez tak sie uczylem, ale po 30 kkm zeby w niej byly bardzo liche i
    ewidentnie nie pasowala juz do lancucha, to czemu miala mi dalej
    dewastowac lancuch ktory ladnie pasowal na nowa?

    > Poza tym 30kkm to nie jest jakis mega wyczyn
    > Po 36kkm w Buzie wymienialem tylko dlatego, ze jechalem do Maroka i
    > musialem miec 100% pewnosc ze starczy. A bylo jeszcze z 50% miejsca do
    > naciagania. Teraz mam w Tigerze 26kkm i sie nadal trzyma.

    A ja sie nauczylem ze miejsce na naciaganie to nie wszystko. Bo jak juz
    lancuch trzeba naciagac to mozna go wyrzucic na smieci, jak zaczalem
    poprzedni naciagac to naciagalem praktycznie co 2-3 dni a w aktualnym po
    zalozeniu pierwszy raz naciag tknalem po zmianie przedniej zebatki i
    ostatnio.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2011-10-12 11:45:47
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > ale przednia umarla po 30 kkm.

    Bo za duzo na niej jezdziles. A na tylnej mniej.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 17. Data: 2011-10-12 11:47:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-12, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > Bo za duzo na niej jezdziles. A na tylnej mniej.

    No. Jakbys mial gryzc jedzenie 4 zebami przez cale zycie a nie 32 to tez
    by Ci sie wczesniej skonczyly.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2011-10-12 11:48:58
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > No. Jakbys mial gryzc jedzenie 4 zebami przez cale zycie a nie 32 to tez
    > by Ci sie wczesniej skonczyly.

    No ale ja mam jeszcze mleczaki, wiec sie nie boje.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 19. Data: 2011-10-12 13:41:00
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "AZ"
    Podejrzewam ze wynik jest wynikiem zamontowania olejarki.

    Tej nie dzialajacej???
    Bo ja mysle ze to efekt smarowania pozyczanymi sprajami :)

    ***Poprzedni skonczyl sie po 30 kkm (fabrycznie montowany ENUMA EK50ZVX2 a
    zebatki
    PBC czy jakos tak).

    No po 30kkm wg licznika handlarza sprzedajacego moto.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 20. Data: 2011-10-12 13:48:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-12, Tytus z domQ <t...@g...pl> wrote:

    > Tej nie dzialajacej???
    > Bo ja mysle ze to efekt smarowania pozyczanymi sprajami :)

    Zdarzylo mi sie 2 razy. Olejarka juz dziala, a Ty uwazaj co wlewasz bo
    dual injector ma w sobie gabeczke.

    > No po 30kkm wg licznika handlarza sprzedajacego moto.

    To sie zdecyduj, bo jezeli handlarz cos skrecil to moje KHI powinno miec
    90 kkm + skrecone. Bezawaryjnie.

    --
    Artur
    ZZR 1200