  • 21. Data: 2011-10-12 14:11:03
    Temat: Re: Lancuch sie konczy? Tym razem moje KHI
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 12-10-2011 13:41, AZ pisze:

    > A gdzie to kupujesz? Bo ja to mialem JT Sprockets z Larssona. Ponoc
    > dobre tez sa te PBC to mialem fabrycznie ale przednia umarla po 30 kkm.
    JT mialem w DRZ.. no powiedzmy, ze sa dobre.
    Afam - GrandysDuo.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 22. Data: 2011-10-12 15:22:25
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "AZ" Zdarzylo mi sie 2 razy.

    To w zeszlym tygodniu...

    *** Olejarka juz dziala, a Ty uwazaj co wlewasz bo
    dual injector ma w sobie gabeczke.

    Czyli dzis do SP nikt nie musi brac spraja??

    ***To sie zdecyduj, bo jezeli handlarz cos skrecil to moje KHI powinno miec
    90 kkm + skrecone. Bezawaryjnie.

    No tak, bezawaryjnie - w tym tygodniu rzeczywiscie nie slyszalem zeby kolega
    cos naprawial
    Po prosty legendary...

    --
    Tytus
    zólta motorynka

  • 23. Data: 2011-10-12 15:29:23
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 12-10-2011 13:45, AZ pisze:

    > Tez tak sie uczylem, ale po 30 kkm zeby w niej byly bardzo liche i
    > ewidentnie nie pasowala juz do lancucha, to czemu miala mi dalej
    > dewastowac lancuch ktory ladnie pasowal na nowa?
    jeszcze raz, trzeba zakladac dobre zebatki. Wtedy zestaw zuzywa sie
    rownomiernie (nierownomierne wyciaganie lancucha to inna bajka)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 24. Data: 2011-10-12 15:32:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-12, Grzegorz Rogala <a...@v...pl> wrote:
    > jeszcze raz, trzeba zakladac dobre zebatki. Wtedy zestaw zuzywa sie
    > rownomiernie (nierownomierne wyciaganie lancucha to inna bajka)

    Tyno ale jak chcesz osiagnac rownomierne zuzycie przedniej i tylnej
    zebatki przy 2,5 raza mniejszej ilosci zebow? Zabki w tej mniejszej sie
    wiecej napracuja niz w tej wiekszej.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2011-10-12 15:42:21
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 12.10.2011 AZ <a...@g...com> napisał/a:

    > Tyno ale jak chcesz osiagnac rownomierne zuzycie przedniej i tylnej
    > zebatki przy 2,5 raza mniejszej ilosci zebow? Zabki w tej mniejszej sie
    > wiecej napracuja niz w tej wiekszej.

    To niby tylko kwestia materiałów, obróbki i w efekcie ceny. Tyle że
    skąd wiedzieć która jest na pewno dobra.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 26. Data: 2011-10-12 19:18:57
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Uzytkownik "AZ" <a...@g...com> napisal

    > lancuch i tylna zebatka to juz cos pod 60 kkm. Podciagany 2 razy
    > symbolicznie

    W ZZR 1200? Zglos to do ksiegi Guinnessa.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 27. Data: 2011-10-12 21:18:14
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    ale to z miedzygazami - i wszystko jasne ;)

    doomin13
    smc660 (lancuch podciagany z raz na 2 miesiace)
    vtr1000 (jak wyzej)

    Uzytkownik "Hinek" <h...@t...pl> napisal w wiadomosci

  • 28. Data: 2011-10-12 21:23:09
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 12 Paź, 21:18, "Hinek" <h...@t...pl> wrote:

    > W ZZR 1200? Zglos to do ksiegi Guinnessa.

    A czemu by nie? Mysle, ze to zasluga olejarki i Hipola no i zmienionej
    przedniej zebatki w odpowiednim czasie. Zeby nie bylo - nie latane po
    hajlejach, moze z 20% to hajleje, reszta to po Polsce no i ze 3kkm po
    Nowodworze.

    No i lancuch zakuwal Tytus ale to raczej nie ma zadnego znaczenia.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 29. Data: 2011-10-12 21:24:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 12 Paź, 23:18, "doomin13" <d...@g...pl> wrote:
    > ale to z miedzygazami - i wszystko jasne ;)

    A i owszem ale to raczej nie miało większego wpływu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 30. Data: 2011-10-12 21:39:05
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    czemu? jak skrzynia mniej cierpi to i lancuch tez :)
    na moich osiolkach przebieg 60 kkm to nie do osiagniecia :)
    doomin13
    smc660
    vtr1000

    b.googlegroups.com...