  • 41. Data: 2019-03-28 21:28:51
    Temat: Re: Lęk przed techniką
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > W trumnie będzie jeszcze ciaśniej niż w tomografie, nie masz się
    > czym martwić.

    dlatego proponuję spalanie i rozrzucanie po polu :)
    Oczywiście nie z samolotu jak ktoś ma lęk wysokości.

  • 42. Data: 2019-03-28 22:09:40
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    sundayman pisze tak:

    > Nikt nie mówi, że to jakaś szczególna radość. Mnie robili jak
    > miałem choleryczne zawroty głowy. Zwłaszcza w pozycji leżącej na
    > płasko. W takiej sytuacji leżenie nieruchomo dłużej niż chwilę nie
    > jest łatwe.
    >
    > No ale jak trzeba to trzeba. Obejrzeli, powiedzieli że nic we łbie
    > nie mam i po zabawie :)

    Znalazłes przyczyne?

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 43. Data: 2019-03-28 22:17:14
    Temat: Re: (OT) Lęk przed techniką
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2019-03-28 21:25, sundayman wrote:

    (ciap)

    >, powiedzieli że nic we łbie nie
    > mam i po zabawie :)

    Khmmm

    :-)

    W.

  • 44. Data: 2019-03-28 22:42:19
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Znalazłes przyczyne?

    Nie do końca. Generalnie źródło w nerwicy psychosomatycznej. Były też
    podobno jakieś "zmiany w ośrodkowym układzie nerwowym" - robili mi
    jakieś badania encefalograficzne, i coś tam w tych krzywych nie do końca
    było odpowiednio krzywe. Te zmiany to być może po jakiejś grypie , bo
    jakoś to się zbiegło w czasie.

    Było to ze 25 lat temu. Generalnie jakoś przeszło samo, chociaż do dziś
    mi się zdarzają gorsze dni, kiedy mnie lekutko buja. Ale delikatnie.
    A wtedy się bałem wyjść na ulicę, bo się bałem że się wypierdzielę na
    prostym chodniku.

    W każdym razie tomografia nic nie wykazała. Pusto :)

  • 45. Data: 2019-03-28 23:55:42
    Od: Ilona <i...@u...net>

    On 2019-03-28 22:42, sundayman wrote:

> [...]
    > prostym chodniku.
    >
    > W każdym razie tomografia nic nie wykazała. Pusto :)

    Może, mieli zakontraktowane tylko badania a za leczenie już im nikt nie
    płaci.

    //tu jeden pan opowiada o takich niezwykłych przypadkach
    https://docer.pl/doc/xx111

  • 46. Data: 2019-03-29 00:36:28
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Khmmm

    Aż szkoda, że na takiej podstawie nie dawali żółtych papierów, bo na
    dzisiejsze czasy byłoby jak znalazł.

  • 47. Data: 2019-03-29 00:50:27
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    sundayman pisze tak:

> [...]
    > krzywych nie do końca było odpowiednio krzywe. Te zmiany to być
    > może po jakiejś grypie , bo jakoś to się zbiegło w czasie.

    Słyszałem, że znajomą ściągało (boczny wiatr) poszła właśnie nie do
    neurologa tylko do psychiatry i pozbyła sie tego.

    > Było to ze 25 lat temu. Generalnie jakoś przeszło samo, chociaż do
    > dziś mi się zdarzają gorsze dni, kiedy mnie lekutko buja.

    osz k. 25 lat

    > Ale delikatnie.

    Mnie też niby przeszło samo po roku ale jeszcze wyczuwam bujanie przez
    ułamki sekundy. Jest to mega wk.

    > A wtedy się bałem wyjść na ulicę, bo się bałem że się
    > wypierdzielę na prostym chodniku.

    No ja miałem podobnie. Chodziłem po ścianach albo od drzewa do drzewa
    skokami konika szachowego.

    Zmieniała Ci sie postawa? Pochylałes sie specjalnie żeby czuć mocno
    chodnik na stopach. Dociażałeś kolana?

    > W każdym razie tomografia nic nie wykazała. Pusto :)

    u mnie mri wykazał gumki przytrzymujące oczy i ciężarek ;)

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 48. Data: 2019-03-29 00:55:46
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Mnie też niby przeszło samo po roku ale jeszcze wyczuwam bujanie przez
    > ułamki sekundy. Jest to mega wk.

    Spójrz na to inaczej : niektórzy wydają pieniądze na to, żeby coś
    takiego mieć :)

    > Zmieniała Ci sie postawa? Pochylałes sie specjalnie żeby czuć mocno
    > chodnik na stopach. Dociażałeś kolana?

    Nie. Generalnie czym bardziej w ruchu byłem, tym mniej czułem problem.
    Najgorsze było leżenie albo np. siedzenie po ciemku w kinie. Wtedy
    helikopter :)

    > u mnie mri wykazał gumki przytrzymujące oczy i ciężarek ;)

    czasem jeszcze wychodzą te 2 słynne kulki, które się zderzają ale
    widocznie u mnie wtedy leżały w kącie.

  • 49. Data: 2019-03-29 01:39:53
    Od: Ilona <i...@u...net>

    On 2019-03-29 00:55, sundayman wrote:

> [...]
    > helikopter :)

    > czasem jeszcze wychodzą te 2 słynne kulki, które się zderzają ale

    Podobno, niedobór zwykłej czystej wody w tzw. organizmie powoduje
    gęstnienie płynu w błędniku?

  • 50. Data: 2019-03-29 08:28:20
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Fri, 29 Mar 2019 00:36:28 +0100, sundayman wrote:
    > Aż szkoda, że na takiej podstawie nie dawali żółtych papierów, bo na
    > dzisiejsze czasy byłoby jak znalazł.

    Żółte papiery to może nie, ale za to od wojska można było się wymigać :)

    Mateusz