  • 21. Data: 2019-03-25 19:52:03
    Temat: Re: Li-ion
    Od: b...@g...com

    W dniu piątek, 22 marca 2019 00:19:12 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > https://www.youtube.com/watch?v=i96f9St_EH0
    >
    > Ale oszusci, ze tez im sie oplaca.
    >

    > Ale ... gdzie ten lit, gdzie ten ogien ?
    >
    > J.

    Ale kitaj dał szansę potencjalnemu kupcowi który siedzi w temacie, przeca na tej
    stronie nie ma żadnej oferty http://www.fxhw.cn/

    Zwykły user będzie zadowolony tym bardziej że stosunek usd do mAh wypada bardzo
    dobrze:)

    OT.
    https://youtu.be/Jiyrw1zUQlA aż z ciekawości zerknąłem jak świstaki
    zawijają te folijki, tańsze to to niż produkcja baterii litowych.

  • 22. Data: 2019-03-26 01:30:28
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-03-25, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Bo on slabo paruje.

    Nie mylisz formaldehydu z paraformaldehydem? Sam formaldehyd to w
    warunkach normalnych gaz. Roztwór do utrwalania to 10% formalina (4%
    formaldehyd). Jak powąchasz, wyraźnie smierdzi, szczypie w oczy, a
    formaldehyd zasadniczo nie śmierdzi w młoszkodliwych stęzeniach
    (<500ppm). Zaleca się bawić tym pod wyciągiem.

    > Mnie bardziej chodzi o te chemiczne opinie o HF. Ze wystarczy kropla
    > na reku,

    Żeby się zatruć? Pewnie może wystarczyć. To wredne świństwo.

    > ze przeniknie do kosci ... a mi sie tam wydaje, ze od skory to krew i
    > limfa powinna rozniesc po calym organizmie ...

    Zalezy od stęzenia. Najpierw będzie wiązał Ca i Mg we krwi, a jeśli tego
    nie wystarczy to prędzej czy później dotrze i do kości.

    > do tego to wystaczy niewielka domieszka jonow w tych organicznych
    > rozpuszczalnikach.

    Może i tak, ale to się nie pali jak rozpuszczalnik na folii.

    --
    Marcin

  • 23. Data: 2019-03-26 08:10:50
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    [...]
    > Świat jest obecnie tak paranoidalny odnosnie wszystkiego co chemiczne,
    > że nawet nie analizując składu jestem pewien, że nic we współczesnych
    > bateriach super toksycznego nie ma. Co do metalicznego litu, to ile go
    > tam jest

    Policz. Jedyne, co potrzebujesz, to odpowiedź na pytanie: co to jest
    stała Faradaya.

    P.P.

  • 24. Data: 2019-03-26 10:41:57
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-03-26, =?UTF-8?B?UGF3ZcWCIFBhd8WCb3dpY3o=?= <p...@w...up.wroc> wrote:
    > [...]
    >
    > Policz. Jedyne, co potrzebujesz, to odpowiedź na pytanie: co to jest
    > stała Faradaya.

    Bo sprawność jest 100% a deklaracje pojemności na opakowaniu składane
    pod przysięgą i pod rygprem odpowiedzialności karnej?

    --
    Marcin

  • 25. Data: 2019-03-26 10:58:50
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    > Bo sprawność jest 100% a deklaracje pojemności na opakowaniu składane
    > pod przysięgą i pod rygprem odpowiedzialności karnej?

    Sprawność jest bliska 100%. A o słowie pisanym to jest parę dowcipów...

    P.P.