  • 81. Data: 2019-03-18 19:11:07
    Temat: Re: Liczniki.
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-03-18 o 11:31, ddddddddddddd pisze:

    > takie że np. przy 300.000 trzeba zrobić wtryski, a np. w danym modelu
    > przy 200.000 trzeba wymienić... łańcuch rozrządu.
    > Mi swobód taka ustawa nie ogranicza, nigdy licznika nie kręciłem i nie
    > miałem zamiaru. A ty kręcisz dla siebie, żeby się poczuć lepiej gdy
    > masz 100.000 mniej na blacie?

    Ty naprawdę przy kupowaniu używki nie sugerujesz się kondycją pojazdu
    tylko stanem licznika??

    Tobie nie, pewnie konieczność złomowania pojazdu także ci nie
    przeszkadza. W moim wypadku nie ma mowy o jakimś kręceniu licznika.
    Oczekuję tylko zniesienia obowiązku meldowania o stanie licznika w swoim
    pojeździe. I faszyści niech przestaną mnie straszyć karami gdy nikomu
    nic złego nie robię.

  • 82. Data: 2019-03-18 19:12:46
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-03-18 o 11:33, ddddddddddddd pisze:

    > przecież tylko się umówił na sprzedaż specyfika, a że nie nazwał go
    > wprost psim gównem...?

    Zwyczajne wyłudzanie kasy.

    > A przegląd coroczny na SKP robisz? a OC płacisz?

    Tak, choć sensu poza dyscyplinowaniem "ciemnego bydła"  i w tym nie widzę.

  • 83. Data: 2019-03-18 19:22:41
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-18 11:31, ddddddddddddd wrote:

> [...]
    > przy 200.000 trzeba wymienić... łańcuch rozrządu.
    > Mi swobód taka ustawa nie ogranicza, nigdy licznika nie kręciłem i nie

    A co to ma wspólnego? Mnie kontrole swobody ograniczają mimo, że nie
    jeżdżę pod wpływem.

    > A ty kręcisz dla siebie, żeby się poczuć lepiej gdy masz
    > 100.000 mniej na blacie?

    Skąd pomysł, że kręci? Sam kręcisz i nie możesz sobie wyobrazić, że ktoś
    nie kręci?

  • 84. Data: 2019-03-18 20:00:52
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-03-15 o 14:22, Lewis pisze:

    > Najlepsze jest to że nikt nie kręci samochodów które jeżdżą w PL od
    > dłuższego czasu. Na kazdym przeglądzie są odnotowane przebiegi i tyle.

    W PL mieli kręcić ci co dużo jeżdżą.
    Przed każdym przeglądem odejmuje się co nieco
    i po pięciu latach jest urzędowo potwierdzone 100tys
    a naprawdę grubo ponad 200tys.

  • 85. Data: 2019-03-18 21:08:28
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 17-03-2019 o 22:50, kk pisze:

    > Może najpierw ogarnij czym jest oszustwo. Kręcenie licznika to prosty
    > zabieg, do którego ma prawo każdy użytkownik pojazdu.

    Właśnie na tym polega oszustwo i bardzo dobrze, że wreszcie będzie za to
    sankcja.
    Im większa tym lepiej.

  • 86. Data: 2019-03-18 21:12:04
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-18 21:08, Cavallino wrote:

    > Właśnie na tym polega oszustwo i bardzo dobrze, że wreszcie będzie za to
    > sankcja.
    > Im większa tym lepiej.

    No nie, to zwykłe ograniczanie własności.

  • 87. Data: 2019-03-18 21:12:36
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 17-03-2019 o 18:30, kk pisze:

    > Mnie? Co ja mam do tego, że komuś takie badanie zrobiono?
    >
    > Ja tu rozważam czy kontrolę czystości personelu jest niezbędna by w
    > efekcie czyste jedzenie było.

    Oczywiście.

    > Ale idąc tropem tej dyskusji zapytałem osobę, która ostatnio przyjęła
    > się do pracy i ... "lekarka podpisała jej bez żadnych badań".

    Ale o czym Ty mówisz.
    Badania nosicielstwa robi sanepid, a nie lekarka.

    > Powtórzmy, przy przedłużaniu nie ma w praktyce badań. A przy pierwszym
    > jest?

    Tak.
    Nie znam tematu jak to wygląda statystycznie, może szansa nabycie
    później jest daleko mniejsza.

    > Widzę, że mowa o czymś innym niż czystość personelu.

    Nie - badania personelu to jeden z elementów kontrolowanych przez
    sanepid - lekarze faktycznie niewiele tu wnoszą.

  • 88. Data: 2019-03-18 21:14:55
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 18-03-2019 o 21:12, kk pisze:

    > No nie, to zwykłe ograniczanie własności.

    Uczciwemu do niczego to potrzebne nie jest.
    Boli tylko oszustów.

    Mniej więcej tak samo tylko pijusom przeszkadza limit spożycia, po
    którym za kółko nie można wsiadać.

    Normalny człowiek liczników nie kręci, po pijaku nie jeździ, za to jest
    ofiarą tych dwóch grup.

  • 89. Data: 2019-03-18 21:19:22
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-18 21:14, Cavallino wrote:

    > Uczciwemu do niczego to potrzebne nie jest.

    Własność nie jest potrzebna? Co to za brednie?!

    > Boli tylko oszustów.

    Mnie tam boli jak złodziej zabiera mi moją własność i jakoś nie ma dla
    mnie znaczenia czy w majestacie prawa czy tak se.

    > Mniej więcej tak samo tylko pijusom przeszkadza limit spożycia, po
    > którym za kółko nie można wsiadać.

    To jest kompletnie bez związku. Właściciel ma normalnie prawo do pełnej
    dowolności w używaniu swojej własności.

    > Normalny człowiek liczników nie kręci, po pijaku nie jeździ, za to jest
    > ofiarą tych dwóch grup.

    Liczniki są dla właścicieli a nie obiboków, którzy tylko chcą znać
    przebieg cudzego samochodu.

  • 90. Data: 2019-03-18 21:24:23
    Od: p...@g...com

    Ciekawe co zrobią teraz właściciele skręconych aut jak kolejny nabywca odkryje
    przekręt ... Ech będzie wesoło :-)