  • 1. Data: 2017-11-13 18:48:09
    Temat: Linka 10 mm^2 w zacisk 6 mm^2
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    Czołem, szukam jakiegoś szybkiego i skutecznego sposobu upchania linki
    10 mm^2 w zacisk maks. 6 mm^2. Jakaś *gotowa* tulejka pośrednia, coś do
    zaprasowania itp. Prądy znikome, rzędu 20 A. Kastrowanie połowy drutów z
    linki jakieś takie niekoszerne :> Aha, fajnie by było upchać wszystko we
    wtyczce siłowej 32A, no i żeby szanowna grupa mnie nie zjadła za
    lekkiego offa :)

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2017-11-13 19:08:34
    Temat: Re: Linka 10 mm^2 w zacisk 6 mm^2
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2017-11-13 18:48, PeJot wrote:
    > Czołem, szukam jakiegoś szybkiego i skutecznego sposobu upchania linki
    > 10 mm^2 w zacisk maks. 6 mm^2. Jakaś *gotowa* tulejka pośrednia,

    http://www.energotytan.pl/?167,cu-redukcje

    aby rzeźb w g..e było jak najmniej :-)

    Włodek

  • 3. Data: 2017-11-13 19:24:09
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2017-11-13 o 19:08, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > http://www.energotytan.pl/?167,cu-redukcje

    Za duże, ale pomysł jest. Może by coś podobnego wytoczyć ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 4. Data: 2017-11-13 19:43:43
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-11-13 o 18:48, PeJot pisze:
> [...]
    > linki jakieś takie niekoszerne :> Aha, fajnie by było upchać wszystko we
    > wtyczce siłowej 32A, no i żeby szanowna grupa mnie nie zjadła za

    Zaprasować takie coś:
    http://www.trytyt.com/images/images/oferta/koncowki/
    zlaczki-rurowe-se-em.jpg

    takim czymś:
    https://www.annapol.com.pl/images/mini/Zaciskarka-ko
    ncowek-tulejkowych-srednica-tulejek-od-0.25-do-6-mm2
    -01-5071507477880.0562_pr.jpg

    Jeżeli 10mm2 będzie sięgać do połowy to pusta cząść zaprasuje się do
    tych <6mm2.

    Robert

  • 5. Data: 2017-11-13 19:49:12
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 13 listopada 2017 18:48:11 UTC+1 użytkownik PeJot napisał:
> [...]
    > 10 mm^2 w zacisk maks. 6 mm^2. Jakaś *gotowa* tulejka pośrednia, coś do
    > zaprasowania itp. Prądy znikome, rzędu 20 A. Kastrowanie połowy drutów z

    A dużo tych zacisków? Bo jak niewiele to uciąć część drucików
    na wysokości końca izolacji i upchnąć na siłę w tulejce 6mm^2.
    Dlaczego to by miało być niekoszerne?

    L.

  • 6. Data: 2017-11-13 21:14:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    PeJot pisze tak:

> [...]
    > pośrednia, coś do zaprasowania itp. Prądy znikome, rzędu 20 A.
    > Kastrowanie połowy drutów z linki jakieś takie niekoszerne

    Wytnij druty ze środka i będzie nadal ładnie ;)

    Końcówki mają na wejściu lejek. Nie skręcaj linki to upchasz więcej.

    http://www.wiring-kits.com/ferrules

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 7. Data: 2017-11-14 18:45:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PeJot" napisał w wiadomości grup
    >Czołem, szukam jakiegoś szybkiego i skutecznego sposobu upchania
    >linki 10 mm^2 w zacisk maks. 6 mm^2. Jakaś *gotowa* tulejka
    >pośrednia, coś do zaprasowania itp. Prądy znikome, rzędu 20 A.

    To po co tam linka 10mm^2 ?

    >Kastrowanie połowy drutów z linki jakieś takie niekoszerne

    A wsadzanie grubej linki tam, gdzie wystarczy cienka to koszerne ? :)

    Watpie czy cos takiego znajdziesz, bo to jest niebezpieczne juz w
    zalozeniach :-)
    Aczkolwiek ... roznica nie taka duza, to moze da sie sklepac
    odpowiednio.

    Moze latwiej bedzie znalezc jakas koncowke oczkowa i po zacisnieciu
    obciac oczko.

    https://www.tme.eu/pl/details/3743/konektory-nieizol
    owane/vogt/

    albo 6mm2 - moze wejdzie, a potem mlotkiem :-)
    https://www.tme.eu/pl/details/165049/konektory-izolo
    wane/te-connectivity/
    https://www.tme.eu/pl/details/165085/konektory-izolo
    wane/te-connectivity/

    J.

  • 8. Data: 2017-11-14 19:17:15
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2017-11-14 o 18:45, J.F. pisze:
    > Użytkownik "PeJot"  napisał w wiadomości grup
    >
    > To po co tam linka 10mm^2 ?

    Bo taka jest do wykorzystania.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 9. Data: 2017-11-16 00:05:23
    Temat: Re: (OT) Linka 10 mm^2 w zacisk 6 mm^2
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2017-11-14 18:45, J.F. wrote:
    (ciap)

    > Moze latwiej bedzie znalezc jakas koncowke oczkowa i po zacisnieciu
    > obciac oczko.

    lub wydłubać!
    ;-)

    Włodek