  • 11. Data: 2014-10-22 13:25:02
    Temat: Re: Lista fotoradarów
    Od: Airless <r...@g...com>

    Z FR w Markach został słupek, taki sam jak na Gdańskim.

  • 12. Data: 2014-10-22 13:58:19
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-10-22 12:23, masti wrote:

    > nie. reszta jest straszy wiejskiej

    Bedzie kilka nalezacych do ITD - wylot na Gdansk, tr. lazienkowska,
    przy Pileckiego, na lokalnej jezdni obok trasy torunskiej, jeszcze
    gdzies na peryferiach cos jest.

    --

    memento lorem ipsum

  • 13. Data: 2014-10-22 22:47:21
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 22 Oct 2014 13:58:19 +0200, elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> wrote:

    >Bedzie kilka nalezacych do ITD - wylot na Gdansk, tr. lazienkowska,
    >przy Pileckiego, na lokalnej jezdni obok trasy torunskiej, jeszcze
    >gdzies na peryferiach cos jest.

    Pułkowa i Trasa Łazienkowska jest na tej mapie. Reszta jest
    straszników.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 14. Data: 2014-10-22 22:54:12
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 22 Oct 2014 22:47:21 +0200, jerzu
    <t...@i...pl> wrote:

    >Pułkowa i Trasa Łazienkowska jest na tej mapie. Reszta jest
    >straszników.

    Chociaż przy Pileckiego kojarzę ITD, które coś kiedyś przy nim
    dłubało. Ale on chyba nie jest wpięty do tego systemu automatycznego.
    Zresztą ostatnio i tak jest pusty.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 15. Data: 2014-10-22 23:18:21
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Chociaż przy Pileckiego kojarzę ITD, które coś kiedyś przy nim
    > dłubało. Ale on chyba nie jest wpięty do tego systemu automatycznego.
    > Zresztą ostatnio i tak jest pusty.

    W ogóle to jest tak, że żólte puszki miały nie być puste, a na skrzyżowniach
    zawsze jeden jest pusty bo maja jeden i tylko przekładają.
    Sorry po piwku jestem i meczykach :)

  • 16. Data: 2014-10-23 09:11:22
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-22 13:24, Shrek pisze:

    > Niezupełnie - ten na pasie zieleni S8 zaraz za szklarniami w stronę
    > Marek, zasłonięty czarnym workiem - tu jeszcze "działający"
    > http://tinyurl.com/mdhbhzo . Była kiedyś dyskusja na jego temat. Okazało
    > się, wykonawca "odtworzył maszt w poprzedniej lokalizacji" i chciał
    > przekazać chyba GDDKiA, ta inspekcji - i chyba nikt go nie chciał
    > przygarnąć;)

    hmm chętnie go przygarnę :) i do końca życia nie musiał bym pracować :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 17. Data: 2014-10-23 09:51:16
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-10-22, o godz. 22:54:12
    jerzu <t...@i...pl> napisał(a):

    > Chociaż przy Pileckiego kojarzę ITD, które coś kiedyś przy nim
    > dłubało. Ale on chyba nie jest wpięty do tego systemu automatycznego.
    > Zresztą ostatnio i tak jest pusty.

    Ten na Pileckiego jest podobnież ITD. Miał on sens jak było tam
    "gołe" przejście. Jednak po postawieniu skrzyżowanie przebudowano i
    wyposażono w sygnalizację świetlną. Od tego czasu nie ma żadnego
    uzasadnienia do tego by tam stał. Ale zdemontowany nie będzie bo parę
    mandatów na zapominalskich wygeneruje.

    Zdrówko

  • 18. Data: 2014-10-23 14:00:44
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-10-22 22:47, jerzu wrote:

    > Pułkowa i Trasa Łazienkowska jest na tej mapie. Reszta jest
    > straszników.

    Troche stare, ale dosc jare
    http://bi.gazeta.pl/im/4/12898/m12898414,RADARY-DUZE
    .jpg

    --

    memento lorem ipsum

  • 19. Data: 2014-10-23 14:22:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Oct 2014, Chris wrote:

    > hmm chętnie go przygarnę :) i do końca życia nie musiał bym pracować :)

    Chyba nie wiesz o drobnym szczególe.
    Primo o tym do kogo szłaby kasa z mandatów, a secundo jak liczy się
    podatek od budowli :D
    Zostałbyś skazany na niewolnictwo :>

    pzdr, Gotfryd

  • 20. Data: 2014-10-23 14:26:14
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Troche stare, ale dosc jare
    > http://bi.gazeta.pl/im/4/12898/m12898414,RADARY-DUZE
    .jpg

    Ostatnia nowość :)
    http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,na-wolos
    kiej-stanely-fotoradary-wkrotce-je-wlacza,146480.htm