  • 11. Data: 2010-05-19 11:12:17
    Temat: Re: Lodówka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Baszyński" <m...@g...ze.ta.pl> napisał w

    I moze poszukac turystycznej absorbcyjnej. Zasilanie z butli
    gazowej.

    J.

  • 12. Data: 2010-05-19 11:13:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Instalacja w samochodzie da spokojne radę żeby zasilić lodówkę.
    > Niestety lodówka
    > nie da rady w samochodzie. Bardzo szybko urwie się agregat.

    Skoro tak .. to moze by fabryczna klime przerobic ? Weze wydluzyc i
    do bagaznika doprowadzic.

    J.

  • 13. Data: 2010-05-19 15:29:08
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Michał Baszyński" <m...@g...ze.ta.pl> napisał w
    >
    > I moze poszukac turystycznej absorbcyjnej. Zasilanie z butli gazowej.

    Jarku, a gdzie można dostać absorbcyjną zamrażarkę?

    --
    Darek

  • 14. Data: 2010-05-19 16:51:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 19 May 2010 17:29:08 +0200, Dariusz K. Ładziak wrote:

    >Jarku, a gdzie można dostać absorbcyjną zamrażarkę?

    Tam gdzie maja wszystko, w USA:
    http://www.bensdiscountsupply.com/dometicdrc40003-wa
    yportablerefrigerator.aspx

    http://www.bensdiscountsupply.com/propane-freezer.as
    px
    http://www.bensdiscountsupply.com/rvrefrigerators.as
    px

    Albo naftowa
    http://www.bensdiscountsupply.com/keroseneappliances
    .aspx

    Oczywiscie poszukalbym cos blizej.

    J.

  • 15. Data: 2010-05-19 18:32:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J,

    > Tam gdzie maja wszystko, w USA:
> [...]

    Patrz Ty mnie na usta: ZAMRAŻARKĘ nie chłodziarkę.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 16. Data: 2010-05-19 20:42:39
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 19 May 2010 20:32:51 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
    yportablerefrigerator.aspx

    px

    >Patrz Ty mnie na usta: ZAMRAŻARKĘ nie chłodziarkę.

    A ty patrz w linki. nie tylko refrigerator, ale tez FREEZER.

    -15C co prawda respektu nie budzi, ale to zdecydowanie nie jest tylko
    chlodziarka :-)

    J.

  • 17. Data: 2010-05-19 20:45:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J,

> [...]
    > A ty patrz w linki. nie tylko refrigerator, ale tez FREEZER.
    > -15C co prawda respektu nie budzi, ale to zdecydowanie nie jest tylko

    Jasne - i ma 60 litrów i da się zapakować do samochodu osobowego...

    Ale rację masz - jakoś im się udało zrobić naftową zamrażarkę i leci
    na litrze nafty dziennie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 18. Data: 2010-05-19 22:47:51
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 19 May 2010 22:45:43 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
    >Hello J,
    >
    >Jasne - i ma 60 litrów i da się zapakować do samochodu osobowego...

    Kazdemu wedlug jego potrzeb

    http://www.dometic.com/enuk/Europe/United-Kingdom/Pr
    ivate-Consumer/Portable-Refrigeration/Portables/prod
    ucts/?productdataid=67783

    >Ale rację masz - jakoś im się udało zrobić naftową zamrażarkę i leci
    >na litrze nafty dziennie.

    Tak mi sie wydaje ze te absorbcyjne to byly w miare normalne lodowki,
    jak jeszcze konkurowaly ze sprezarkowymi.

    J.

  • 19. Data: 2010-05-20 08:56:56
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

> [...]
    >
    > Tak mi sie wydaje ze te absorbcyjne to byly w miare normalne lodowki,
    > jak jeszcze konkurowaly ze sprezarkowymi.

    W latach 60-tych rodzice mieli małą polską lodówkę (Silesię?)
    absorpcyjną i ona ewidentnie miała zamrażalnik.

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.