  • 11. Data: 2006-09-10 15:57:10
    Temat: Re: Lojalki a zgodnosc z prawem
    Od: Waldemar Fraś <w...@p...onet.pl>

    januszek napisał(a):

    > To nie prawda. Każdą umowę zawartą na warunkach promocyjnych możesz
    > rozwiązać. Musisz jednak wtedy zwrócić różnicę pomiędzy ceną cennikową a
    > promocyjną. Moim zdaniem nie jest to więc żadna kara, co sugeruje Twój
    > post.
    >
    > j.

    dokladnie. wdzialy galy co braly:)

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fraś

    "Alfred Nobel jest uwazany za wynalazce dynamitu tylko dlatego, bo cial
    poprzednich wynalazcow nie udalo sie zidentyfikowac."

  • 12. Data: 2006-09-10 18:45:23
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

> [...]
    > rozwiązać. Musisz jednak wtedy zwrócić różnicę pomiędzy ceną cennikową a
    > promocyjną. Moim zdaniem nie jest to więc żadna kara, co sugeruje Twój

    Jesli podpisujesz umowe na dostawe jablek przez 10 lat
    i ktos caly czas przywozi ci zgnile jablka, to dlaczego masz
    ponosci koszty rozwiazania umowy ?

    Wczesniej napisalem o co mi chodzi, czytaj troche uwazniej

  • 13. Data: 2006-09-10 18:57:22
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 10 Sep 2006 20:45:23 +0200, Radoslaw HORODNICZY
    <r...@g...com> wrote:

    > Jesli podpisujesz umowe na dostawe jablek przez 10 lat
    > i ktos caly czas przywozi ci zgnile jablka, to dlaczego masz
    > ponosci koszty rozwiazania umowy ?

    Jeśli podpisałeś umowę, która gwarantuje Ci jedno dobre jabłko
    na rok, to przez 364 dni, 23 godziny i 59 minut mogą Ci
    serwować zgniłki, a gdy już triumfalnie będziesz chciał ogłosić,
    że wycofujesz się z takiego biznesu, oni w ostatniej chwili
    dadzą Ci jabłko pierwsza klasa. ;>

    r.
    robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
    klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl
    List otwarty przeciwko DRM: http://list.7thguard.net/