  • 11. Data: 2019-06-07 18:00:57
    Temat: Re: MMS
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-07 o 09:12, Trybun pisze:

    > W nowszych telefonach chyba już nie potrzeba takiej operacji. Powinno
    > zadziałać po włożeniu karty.

    Potrzebna jest konfiguracja MMS. Do wysłania MMS-a, czyli większego
    obrazka wystarczy zwykła wiadomość SMS. SMS może zamienić się w MMS.

    --
    animka

  • 12. Data: 2019-06-07 19:13:34
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 6 Jun 2019 18:32:19 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > -operator rozpoznal telefon i szybko podeslal SMS ?

    Tak.

    --
    Marek

  • 13. Data: 2019-06-10 14:16:54
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał:

    > jak uruchamiałem żonie jej nową komórę to ograniczyłem się do wetknięcia
    > SIM co IMO załatwia kwestię operatora ...

    Prawdopodobnie korzystasz z rozgarniętego operatora, który jakimś plikiem
    zdalnie skonfigurował Ci niezbędne rzeczy. Mój jest jak napisałem ociężały
    umysłowo. Czasami sprzęt sam potrafi załatwic część konfiguracji, tak jak
    moja Sony Xperia. Ale MMS-ów jeszcze nie potrafi.

    Pzdr

  • 14. Data: 2019-06-10 14:21:01
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał:

    > W nowszych telefonach chyba już nie potrzeba takiej operacji. Powinno
    > zadziałać po włożeniu karty.

    To zależy od jakiego producenta jest sprzęt. Ja nieostroznie kupiłem g...
    Manty i działa tylko telefon i SMS. Internetu i MMS nie da się
    skonfigurować. Na korespondencję nie odpowiadają. Nie kupujcie tego szajsu.

    Pzdr

  • 15. Data: 2019-06-10 14:45:21
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-06 o 16:56, Kamil pisze:

> [...]
    >
    > Problem w tym, że mój operator jest ociężały umysłowo. Dostałem
    > komunikat, że mam wysłać SMS na nr 8090 o treści MMS. Otrzymałem
    > odpowiedź, że za chwilę otrzymam dane do konfiguracji, ale nie
    > otrzymałem ich. Korespondencja e-mailowa z nimi to droga prze mękę.
    > Skierowali mnie na stronę skopiowaną prawdopodobnie od innego operatora.
    > Na tej stronie jest preferowany tryb sieci - LTE. Nic z tego nie
    > rozumiem. Co z tym niestandardowym APN? To ta strona:
    >
    > Proszę o usunięcie punktów dostępu do MMS i utworzenie ich na nowo
    > według instrukcji dostępnych na stronie:

    No oczywiście APN (jesli masz jakieś dziwne).

    > I jeszcze ponawiam pytanie. Czy w telefonie musi byc skonfigurowany
    > dostęp do internetu, aby działał MMS? BO ja mam nieskonfigurowany. W
    > razie potrzeby korzystam z WiFi.
    >
    > Pytam, bo na stronach o konfiguracji te dwa składniki są podawane razem.

    Masz przecież podane że aby mieć internet, musisz włączyć usługę
    roamingu. Jak nie włączysz to nie będziesz miał internetu ani MMS. To
    się tyczy Androida a nie modelu telefonu :>

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 16. Data: 2019-06-10 16:16:43
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-10 o 14:21, Kamil pisze:

    > To zależy od jakiego producenta jest sprzęt. Ja nieostroznie kupiłem
    > g... Manty i działa tylko telefon i SMS. Internetu i MMS nie da się
    > skonfigurować. Na korespondencję nie odpowiadają. Nie kupujcie tego szajsu.

    Jaki operator GSM?

    --
    animka

  • 17. Data: 2019-06-10 16:18:48
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-10 o 14:45, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    > roamingu. Jak nie włączysz to nie będziesz miał internetu ani MMS. To
    > się tyczy Androida a nie modelu telefonu :>

    Roaming mam wyłączony i wszystko działa.

    --
    animka

  • 18. Data: 2019-06-10 19:32:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "Trybun" napisał:

> [...]
    >g... Manty i działa tylko telefon i SMS. Internetu i MMS nie da się
    >skonfigurować. Na korespondencję nie odpowiadają. Nie kupujcie tego

    Ale kto nie odpowiada - serwis Manty, czy serwis polskiego operatora ?

    A serwis ... no coz, wiadomo, w Chinach.

    J.

  • 19. Data: 2019-06-10 20:28:39
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-10 o 16:18, Animka pisze:
    [...]

    > Roaming mam wyłączony i wszystko działa.

    Łomatko, jesteś w sieci macierzystej więc nie musisz mieć włączonego
    roamingu. On jest w sieci, która BAZUJE na roamingu, znaczy jego
    operator jest "pasożytem" jakiejś sieci :>

  • 20. Data: 2019-06-10 21:10:19
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-10 o 20:28, LordBluzg(R) pisze:
> [...]
    > roamingu. On jest w sieci, która BAZUJE na roamingu, znaczy jego
    > operator jest "pasożytem" jakiejś sieci :>

    No ja nie wiem. Roaming to przecież połączenia międzynarodowe. Niby
    roaming mam w pakiecie, ale za granicę nie dzwonię, to na wszelki
    wypadek wyłączyłam.
    Ustawienia mms i internetu do zainstalowania w telefonie operator
    przesyła w wiadomości sieciowej, nie sms-em.

    --
    animka