  • 21. Data: 2019-06-10 21:24:02
    Temat: Re: MMS
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-10 o 21:10, Animka pisze:

    > No ja nie wiem. Roaming to przecież połączenia międzynarodowe.

    Nie.
    "Roaming - mechanizm w bezprzewodowych sieciach telekomunikacyjnych (np.
    komórkowych lub Wi-Fi), umożliwiający korzystanie z usług obcych sieci,
    bądź punktów dostępowych, w momencie gdy abonent znajduje się poza
    zasięgiem sieci operatora lub dostawcy internetu, z którym podpisał
    umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych. "
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Roaming

    Ciach bzdury :)
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 22. Data: 2019-06-11 01:08:17
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-10 o 21:24, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    > zasięgiem sieci operatora lub dostawcy internetu, z którym podpisał
    > umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych. "

    Może i bzdury, ale wole by ostrożna.
    Na tej wikipedii przeczytałam to:

    "W roamingu międzynarodowym gdzie umowa pomiędzy operatorami nie ma
    miejsca jak również obowiązują odmienne stawki rozwiązania tego nie
    stosuje się, ponieważ pojawiłby się problemy z rozliczeniem płatności.
    Przykładowo w przypadku rozmowy rozpoczętej u jednego operatora, a
    zakończonej u drugiego mógłby pojawić się abonent który rozpoczął
    połączenie we własnej sieci i nie zdając sobie z tego sprawy kontynuował
    ją w innej sieci, gdzie obowiązuje podwyższona taryfa. "

    Nie wgłębiałam się szczegółowo t ten temat bo "nie mam głowy". Mam
    gorączkę i źle się czuję.

    --
    animka

  • 23. Data: 2019-06-11 01:13:15
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-11 o 01:08, Animka pisze:

> [...]
    > ją w innej sieci, gdzie obowiązuje podwyższona taryfa. "
    >
    > Nie wgłębiałam się szczegółowo t ten temat bo "nie mam głowy". Mam

    Usunęłamposty, które mnie nie dotyczyły. Nie ja je pisalam.

    --
    animka

  • 24. Data: 2019-06-11 01:32:38
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Może i bzdury, ale wole by ostrożna.
    > Na tej wikipedii przeczytałam to:
    >
    > "W roamingu międzynarodowym

    Rozumiem że mieszkasz przy granicy i Ci się telefon próbuje zalogować do
    innej sieci niż Polska :]

    > Nie wgłębiałam się szczegółowo t ten temat bo "nie mam głowy". Mam
    > gorączkę i źle się czuję.

    To może poczytaj jak, jak działa sieć Play, która korzysta z roamingu:
    Plus, T-Mobile, Orange i wtedy Ci gorączka przejdzie :]

  • 25. Data: 2019-06-11 01:34:04
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-11 o 01:13, Animka pisze:
    [..]

    > Usunęłamposty, które mnie nie dotyczyły. Nie ja je pisalam.

    Sobie usunełaś? Ja mam wszystkie posty bo mój serwer nie przyjmuje
    canceli :)
    Raz napisane i wysłane, zostaje na zawsze :]

  • 26. Data: 2019-06-11 07:32:09
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "J.F." napisał:

    > To w koncu jaki to operator ?

    Byłeś na podanej stronie?

    Pzdr

  • 27. Data: 2019-06-11 07:38:13
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał:

    > Masz przecież podane że aby mieć internet, musisz włączyć usługę roamingu.
    > Jak nie włączysz to nie będziesz miał internetu ani MMS. To się tyczy
    > Androida a nie modelu telefonu :>

    Roaming mam wyłączony, a internet mam. Jeśli się nie mylę to "Usługa
    roamingu związana jest z możliwością korzystania z telefonu komórkowego, a
    także danych mobilnych za granicą".

    Pytam o MMS, nie internet.

    Pzdr

  • 28. Data: 2019-06-11 07:41:51
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Kiedy wreszcie nauczycie się cytować i nie śmiecić wątku?

    Pzdr

  • 29. Data: 2019-06-11 07:45:08
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "J.F." napisał:

    > Ale kto nie odpowiada?

    Producent.

    pzdr

  • 30. Data: 2019-06-11 08:06:45
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-06-11 07:41, Kamil wrote:

    > Kiedy wreszcie nauczycie się cytować i nie śmiecić wątku?

    Ucz się ucz bo nauka to potęgi klucz. A propos, wiesz co to potęga?