  • 11. Data: 2018-05-15 19:56:54
    Temat: Re: Ma ktoś laptopa HP Pavilion Power? - ekran jako podpórka
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-05-05 o 20:37, pueblo pisze:

    > Jak dwa razy przytrzaśniesz, to potem będziesz podnosić zamiast
    > przesuwać. Generalnie mały wybór z tymi kryteriami i w znośnej cenie.
    > Rozumiem, że ten voucher kusi, pewnie będzie pewnie ze 3,4 stówki?

    Ok, finalnie kupiony HP Pavilion Power - 15-cb004nw.
    Wykonany zdecydowanie solidniej niż zwykły. Palmrest metalowy, ramki
    dookoła też. Rozebrać dziada ciężko. Zawiasy wyglądają bardzo solidnie.
    Ekran stoi sobie i jest ok.
    W sumie to zawiasy zdecydowały. Poczytałem o Dellu 5577 na Amazonie i
    konkluzja taka, że tam zawiasy wyrywają plastikowe mocowania w niecały
    rok z powodu wady konstrukcyjnej laptopa. Więc wolę wymienić zawiasy w
    HP jak się poluzują niż cały dół laptopa.

    Fajny dysk Seagate BaraCuda Pro 1TB, ale mimo to wsadzony Samsung EVO.
    Windows 7 Pro x64 pomyka aż miło. Komplet wszystkich sterowników jest
    zainstalowany, żadnych wykrzykników.

    Jakby kto chciał zainstalować, to:
    Najpierw przygotować nośnik instalacyjny Win7 za pomocą nLite - dodać
    sterownik USB3.0
    (Intel(R)_USB_3.0_eXtensible_Host_Controller_Driver_
    5.0.4.43) - opisy w
    necie.

    Potem już z górki:
    - Intel(R) Chipset Device Software Version: 10.1.1 (sp80784.exe)
    - Intel Management Engine Interface (MEI) Driver 11.7.0.1002 (sp79731.exe)
    - Intel Dynamic Platform and Thermal Framework Client 8.1.10603.192
    (Chipset_Driver_J96F8_WN32_8.0.10200.80_A00.EXE)
    - Intel HD Graphics 21.20.16.4508 od Della
    - Intel Rapid Storage Technology Driver 15.9.0.1015 (ze strony Intela)
    - Intel PROSet/Wireless Software and Drivers for Windows 7 x64 20.50.0
    (ze strony Intela)
    - Intel Wireless Bluetooth for Windows 7 20.30.0 (ze strony Intela)
    - Realtek PCIe GBE Family Controller Driver Win7 7.116 (ze strony Realtek)
    - Realtek High Definition Audio Codecs R2.82 (ze strony Realtek)
    - Realtek Card Reader Driver RtsXStor 10.0.370.188 (ze strony Realtek)
    - nVidia GTX1050M driver 397.31 (ze strony nVidii)
    - HP 3D DriveGuard (sp82228.exe) instalować z poziomu Menedzera uzrądzeń
    - wufuc (https://github.com/zeffy/wufuc/releases) aby ominąć sztuczne
    blokowanie Windows Update dla nowych procesorów dla Win7 przez mikrosyf

    sterowniki do gładzika pobrały się same z WU, kamerkę też samo znalazło.

    Zdrówko

    --
    Irokez