  • 1. Data: 2010-07-16 11:27:39
    Temat: trasa Warszawa (Legionowo) - Suwalki
    Od: "j...@g...com" <j...@g...com>

    Witam,
    Dawno tu nie zagladalem, a rowniez powyzsze tereny sa mi obce. Prosze
    wiec o porade jaka trasa jest aktualnie najlepsza. Wyjazd z okolic
    Legionowa, wtorek rano. Rozwazalem taki mozliwosci.
    1. DK 61 na Ostroleke, Lomze, Augustow
    2. powrot na DK 8 do Wyszkowa i na Bialystok, Augustow
    3. powrot na DK 8 do Wyszkowa, Zambrow, Lomza, Augustow
    Roznice 20-30 km ale czasowe moga byc wieksze - remonty, zla droga
    itp.
    Wiec prosze o porade forumowiczow czesto jadacych tamtymi trasami.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Jancio

  • 2. Data: 2010-07-16 11:54:50
    Temat: Re: trasa Warszawa (Legionowo) - Suwalki
    Od: "jahi" <j...@w...pl>

    j...@g...com wrote:

> [...]
    > itp.
    > Wiec prosze o porade forumowiczow czesto jadacych tamtymi trasami.

    Wariant 2 sobie odpusc. Budowa obwodnicy w Bialymstoku to jakies 30min
    w plecy.

  • 3. Data: 2010-07-16 12:33:57
    Od: "j...@g...com" <j...@g...com>

    On Jul 16, 11:54 am, "jahi" <j...@w...pl> wrote:

    > Wariant 2 sobie odpusc. Budowa obwodnicy w Bialymstoku to jakies 30min
    > w plecy.

    Sprawdzalem na gddkia, chociaz nie wiem jak bardzo aktualna jest mapa
    remontow. Zarowno Szczuczyn-Augustow na 61 jak i Sztabin-Augustow na 8
    sa remonty i ograniczenia do 50. Obwodnicy Bialegostoku nie bylo
    uwzglednionej, to nowa obwodnica, czy remont 8-ki?
    pozdr
    Jancio

  • 4. Data: 2010-07-17 18:44:52
    Od: "j...@g...com" <j...@g...com>

    > 1. DK 61 na Ostroleke, Lomze, Augustow
    > 2. powrot na DK 8 do Wyszkowa i na Bialystok, Augustow
    > 3. powrot na DK 8 do Wyszkowa, Zambrow, Lomza, Augustow

    OK,
    czyli chyba najlepsze rozwiazanie to po prostu wariant 1, chociaz
    trzeba sie przebijac przez Lomze, a jakby jechac z zambrowa do Lomzy
    to mozna przejechac przez nowy most i wyladowac od razu w Piatnicy.
    Ktos ma inne sugestie, najlepiej jezdzaczy czesto tamtymi drogami.
    pozdr
    Jancio

  • 5. Data: 2010-07-19 14:47:36
    Od: "jahi" <j...@w...pl>

    j...@g...com wrote:

> [...]
    > sa remonty i ograniczenia do 50. Obwodnicy Bialegostoku nie bylo
    > uwzglednionej, to nowa obwodnica, czy remont 8-ki?

    To jest przebudowa istniejacej drogi (gen. Maczka), a w zasadzie budowa
    jej na nowo. W zwiazku z tym, ze kompletnie przebudowywane jest
    skrzyzowanie z 8 (bedzie dwupoziomowe) a jezdzi tedy duzo tirów i
    ciezarówek z budowy to jest problem. Odradzam ten wariant. Zambrów -
    Bialystok to slaba nawierzchnia mimo, ze szeroka, duzo wypadków, potem
    masz remont i korek. Z Bialegostoku masz kawalek dobrej dwujezdniowej
    drogi, potem droga znów waska, z remontami i dosc duza iloscia wypadków.

  • 6. Data: 2010-07-19 16:07:21
    Od: "j...@g...com" <j...@g...com>

    OK, dzieki wielkie.
    W takim razie, zwiedzamy Lomze