  • 1. Data: 2010-07-16 10:41:58
    Temat: Laguna II - Expert mode i hasło
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    Mam w lagunie coś takiego Expert mode i pyta o hasło, hasła oczywiście
    nie zanam ale co można ewentualnie ustawić zmienić po wpisaniu hasła i
    skąd wziąć to hasło.

    Ariusz

  • 2. Data: 2010-07-16 23:00:49
    Temat: Re: Laguna II - Expert mode i hasło
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    Ariusz <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Mam w lagunie coś takiego Expert mode i pyta o hasło, hasła oczywiście
    > nie zanam ale co można ewentualnie ustawić zmienić po wpisaniu hasła i
    > skąd wziąć to hasło.
    >
    > Ariusz

    Ja się do pytania dołączam, tylko Vel Satis - co tam dalej w menu jest ?

    pozdrawiam.

  • 3. Data: 2010-07-16 23:31:24
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-07-16 10:41, Ariusz pisze:
    > Mam w lagunie coś takiego Expert mode i pyta o hasło, hasła oczywiście
    > nie zanam ale co można ewentualnie ustawić zmienić po wpisaniu hasła i
    > skąd wziąć to hasło.
    4112 - używasz i zmieniasz ustawienia na własną odpowiedzialność

    --
    MZ

  • 4. Data: 2010-07-16 23:44:35
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-07-16 23:31, MZ pisze:
    > 4112 - używasz i zmieniasz ustawienia na własną odpowiedzialność

    Tu masz manual (Espace, ale powinien mniej więcej pasować) z listą opcji
    i tego co powodują, nie zrób sobie krzywdy.

    http://www.matrasport.dk/Cars/Espace/vault/JE/3729A.
    pdf, strona 59 i dalej.

    --
    MZ

  • 5. Data: 2010-07-19 08:33:00
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-07-16 23:44, MZ pisze:

    > Tu masz manual (Espace, ale powinien mniej więcej pasować) z listą opcji
    > i tego co powodują, nie zrób sobie krzywdy.
    >
    > http://www.matrasport.dk/Cars/Espace/vault/JE/3729A.
    pdf, strona 59 i dalej.

    Wielkie dzięki - kod oczywiście też działa

    Ariusz