  • 11. Data: 2017-06-21 21:30:26
    Temat: Re: Mały, dociążony SUV - jak się prowadzi
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Jun 2017 20:56:17 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Ja też :-) sportage to był wypadek przy pracy, dostałem dobry rabat i
    > grzechem byłoby nie skorzystać. Nigdy więcej "wajchy".

    Zgadzam się, bo w drugim aucie mam automat (i porządny kawałek benzynowego
    silnika). Jednak sportage'em z automatem też jeździłem i to jest wg mnie
    nieporozumienie. Głośmy muł.
    Może gen. III jest pod tym względem lepsza.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 12. Data: 2017-06-21 22:46:58
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-06-21 20:49, Grzegorz Tomczyk wrote:
    > Dlatego współczuję posiadaczom "manuali". :]

    moze jestem niereformowalny ale ja tam wole - jak jade dalej niz po
    bulki to lubie sobie pomachac troche nawet w automatach :D

  • 13. Data: 2017-06-21 23:04:32
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 21-06-2017 o 18:18, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > To na pewno, będziesz miał pewnie sporo ciszej.
    > W sportage ciężko mi znaleźć wygodną pozycję za kierownicą dodatkowo nie
    > mam co zrobić z lewą ręką.

    Tak, coś w tym jest.
    Trochę za wysoko ta szyba.

    A kierę muszę opuszczać niżej niż zazwyczaj, ale przy max podniesieniu
    fotela da się trzymać ją w miarę wygodnie chociaż jedną odpartą ręką.

    > Słabszy silnik (1,7crdi 115KM) powoduje, że trzeba sporo wachlować
    > biegami na trasie.

    Eeee tam, z tych 800 większość to będą autostrady na których zapiętej 6
    nie trzeba co chwilę zmieniać.

  • 14. Data: 2017-06-26 18:57:38
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2017 o 17:47 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Jutro zrobię ponad 800 km to Ci powiem, ale zakładam że i tak będzie
    > dużo lepiej niż było poprzednio w Dusterze. ;-)

    I jak wrażenia z trasy? - dała radę?

    TG

  • 15. Data: 2017-06-26 22:40:16
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 26-06-2017 o 18:57, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > I jak wrażenia z trasy? - dała radę?

    Dała, bez problemu.