  • 11. Data: 2010-07-12 14:34:10
    Temat: Re: Maly, lekki, pewny wylacznik 20 i wiecej A?
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    news:i1a1og$3s5$1@news.onet.pl...

    > Jakim cudem cos tak niepozornego wytrzymuje pik
    > kilkaset amper to dla mnie tajemnica ;)

    Przy zerowym napięciu czemu nie. Rzeczywistość jest jednak zgodna z Twoją
    intuicją - nie ma cudów. Tam jest maleńka strukturka, nieporównywalna do
    styków. Jeśli dopuścisz do wydzielenia się dużej mocy chwilowej (złe
    sterowanie bramką, obciążenie pojemnościowe, zwarcie itp), wtedy ta
    strukturka się stopi w kilkanaście milisekund. Więc jednak jakąś możliwość
    wyciągnięcia wtyczki sobie pozostaw.

    e.