  • 1. Data: 2018-11-01 01:23:41
    Temat: Mamy wojnę...
    Od: kk <k...@o...pl>

    "Najnowsza z październikowych "stłuczek" nieoznakowanych BMW miała
    miejsce 20 października w Częstochowie. Około godziny 13.50 policyjny
    radiowóz zderzył się na ulicy Warszawskiej z osobowym peugeotem. Jak
    informowała wówczas Marta Ladowska z biura prasowego KMP Częstochowa:
    "Do zderzenia doszło, gdy radiowóz jadąc na sygnale wykonywał manewr
    zawracania. Wówczas nastąpiło zderzenie z prawidłowo jadącym peugeotem.
    Na szczęście nikt nie odniósł obrażeń. Winny policjant został pouczony".

    "Każdego roku uszkodzeniu ulegał średnio co trzeci eksploatowany przez
    policjantów pojazd. W całej Policji do szkód z udziałem "służbowych"
    samochodów dochodziło średnio niemal co godzinę!"

    http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a4j

  • 2. Data: 2018-11-01 01:28:20
    Temat: Re: Mamy wojnę...
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 1 listopada 2018 01:23:55 UTC+1 użytkownik kk napisał:
> [...]
    > policjantów pojazd. W całej Policji do szkód z udziałem "służbowych"
    > samochodów dochodziło średnio niemal co godzinę!"

    Te radiowozy to rzeczywiscie dziwnie jezdza:
    https://www.wykop.pl/link/4617963/dziwne-zachowanie-
    policji-polowanie-na-stluczke/
    Wroclaw.

  • 3. Data: 2018-12-09 17:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl ...

    > Winny policjant został pouczony".

    Ze jak? Znaczy 500zł mandatu nie dostał?
    Przeciez kazdy dostaje...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami