  • 11. Data: 2013-02-01 18:02:04
    Temat: Re: Mandat
    Od: <1...@4...180204.invalid> (Tom N)

    szufla w
    <news:kegq1j$r73$1@node1.news.atman.pl>:

    > O, witaj.

    > U mnie na biurku.

    > Podobno ten radar moze sie pomylic nawet o 4km/h przy 60km/h

    > Serio ? Ty to masz leb.

    Skoro ja o tym pisałem, to byłoby dziwne, żebym nie pamietał...

    > Nie maja zadnego obowiazku. Zapewniono mnie telefonicznie, ze w przypadku odwolania

    > sprawa trafi do sadu, wiec zobaczymy czy trafi ?

    Jakiego odwołania?

    > Wspomniec mozna, ale wedlug instrukcji fotoradaru drugie auto ze zdjecia nie miesci

    > sie w widelkach pomiaru.

    O, czyli masz dostęp do instrukcji... [1]

    > Nie oslabiaj mnie, podaj lepiej link do oficjalnego dokumentu na temat wartosci
    bledow
    > tego fotoradaru bo nie potrafie przeszuflowac.

    Na początek to:
    <http://www.lex.pl/du-akt/-/akt/dz-u-11-133-770>
    "§ 7.Urządzenie rejestrujące dokonujące pomiaru prędkości, na potrzeby
    prowadzonych postępowań w sprawach o wykroczenia, nie zapisuje za pomocą
    technik utrwalania obrazów naruszeń polegających na przekroczeniu przez
    kierujących pojazdami dopuszczalnej prędkości o 10 lub mniej km/h."

    dalej to:
    <http://www.radarfalle.de/technik/ueberwachungstechn
    ik/multanova6f.php>
    Meßbereich: 25 - 250 km/h
    Verkehrsfehlergrenzen: 25 - 100 km/h: ? 3 km/h
    100 - 250 km/h: ? 3% (unter Aufrundung auf nächsten ganzzahligen Wert)

    [1]
    lub z instrukcji:
    <https://www.politie.nl/binaries/content/assets/poli
    tie/mijn-buurt/wijkprojecten/11---landelijke-eenheid
    /nmi-verklaringen/statiefcontroles/handleiding-deel-
    1.pdf>

    Wychodzi, że trollujesz ;P

    --
    'Tom N'

  • 12. Data: 2013-02-01 18:57:12
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Jakiego odwołania?

    uchylenia, ganz egal

    > O, czyli masz dostęp do instrukcji... [1]

    No, przeszuflowalem.

> [...]
    > technik utrwalania obrazów naruszeń polegających na przekroczeniu przez
    > kierujących pojazdami dopuszczalnej prędkości o 10 lub mniej km/h."

    Przestan czlowieku, to wie kazdy kto jezdzi autem.

> [...]
    tie/mijn-buurt/wijkprojecten/11---landelijke-eenheid
    /nmi-verklaringen/statiefcontroles/handleiding-deel-

    Ten pierwszy g warty, ale ten drugi... powienien dac rade.
    Przydales sie jednak, tak wiec dziekuje.

    sz.