  • 71. Data: 2012-03-29 12:04:53
    Temat: Odp: Mandat i blokada na prywatnej posesji
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    grup dyskusyjnych:jl1b97$fkb$...@i...gazeta.pl...
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości news:jl13kc$hvb$1@inews.gazeta.pl...

    > Podaj link, bo odnoszę wrażenie, ze albo źle zrozumiałeś tekst, albo
    > faktycznie ktoś głupoty powypisywał. Kierującego obowiązują znaki drogowe
    > i przepisy prawa o ruchu drogowym. Nie można od niego wymagać, by
    > sprawdzał geodezyjnie przebieg drogi, a co za tym idzie trudno wywodzić z
    > tego jakiekolwiek jego obowiązki.

    I tu się mylisz, ze statusu drogi jak najbardziej wynikają obowiązki.
    Np. wyjazd z posesji, z drogi wewnętrznej, czy ze strefy zamieszkania jest
    włączaniem się do ruchu, niezależnie czy taki wyjazd wygląda na zwykłe
    skrzyżowanie czy też nie.

    A chyba wiesz, że włączając się do ruchu, musisz ustąpić pierwszeństwa
    wszystkim którzy już w tym ruchu uczestniczą?
    Choćby byli z Twojej lewej strony....

  • 72. Data: 2012-03-29 12:05:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    .pl...

    > Do tira wjeżdżającego do ogródka?
    > A czym on się różni o złomu porzuconego na osiedlowym trawniku?

    Na jakim trawniku?
    Z trawnika by usunęli, ale nie myl trawnika z osiedlowym parkingiem.

  • 73. Data: 2012-03-29 12:12:33
    Temat: Re: Mandat i blokada na prywatnej posesji
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Robert,

    Thursday, March 29, 2012, 11:49:08 AM, you wrote:

    > Wskażesz, jaki to artykuł w kodeksie wykroczeń albo prawie o ruchu
    > drogowym?

    Twoim zdaniem to jedyne prawa obowiazujące w Polsce?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 74. Data: 2012-03-29 12:50:27
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    .pl...

    > Do tira wjeżdżającego do ogródka?
    > A czym on się różni o złomu porzuconego na osiedlowym trawniku?

    Na jakim trawniku?
    Z trawnika by usunęli, ale nie myl trawnika z osiedlowym parkingiem.

    To sprawdź na co odpowiadałem:
    [cytat]

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 75. Data: 2012-03-29 13:07:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Na jakim trawniku?
    > Z trawnika by usunęli, ale nie myl trawnika z osiedlowym parkingiem.
    >
    > To sprawdź na co odpowiadałem:
    > [cytat]

    Ty lepiej sprawdź co odpowiedziałeś a nie na co.
    Bo nawijałeś o porzuconych na osiedlach złomach.
    Osiedlach, a nie osiedlowych trawnikach - to zasadnicza różnica.

    Na trawnikach auta nie porzucisz, bo je po prostu wywiozą, jako że
    parkowanie nie jest na nich dozwolone.
    Z osiedlowego parkingu właśnie dlatego nie bardzo można je wywieźć, że
    parkować tam można, a nie można usunąć zarejestrowanego pojazdu tylko z
    powodu słabego wyglądu - ma prawo stać, to stoi.

    Więc albo się sam zakręciłeś w swojej retoryce, albo po prostu nie masz
    zielonego pojęcia o temacie w którym się udzielasz.

  • 76. Data: 2012-03-29 13:49:23
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > Wskażesz, jaki to artykuł w kodeksie wykroczeń albo prawie o ruchu
    > drogowym?

    KW
    Art. 157.
    § 1. Kto wbrew żądaniu osoby uprawnionej nie opuszcza lasu, pola, ogrodu,
    pastwiska, łąki lub grobli,podlega karze grzywny do 500 złotych albo karze
    nagany.
    § 2. Ściganie następuje na żądanie pokrzywdzonego.

    > Ja bym się nie rozpędzał tak z tą bezkarnością. To, że akurat Wam się
    > udało, to nie znaczy, że wszystkim się uda.

    W takim razie poproszę o odpowiedni paragraf, który zabrania mi usunięcia
    cudzego mienia z mojego prywatnego terenu.

    N.

  • 77. Data: 2012-03-29 13:52:44
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    .pl...

    > Na trawnikach auta nie porzucisz, bo je po prostu wywiozą, jako że
    > parkowanie nie jest na nich dozwolone.

    WTF? Od kiedy nie wolno mi zostawić auta na moim trawniku? Przypominam
    piszemy o terenie _prywatnym_.

> [...]

    > Więc albo się sam zakręciłeś w swojej retoryce, albo po prostu nie masz
    > zielonego pojęcia o temacie w którym się udzielasz.

    Pokaż mi jakiś przepis który nie pozwala z urzędu na parkowanie na własnym
    trawniku i sankcjonuje wywożenie takich aut. To Ty się zakręciłeś bo
    założyłeś, że to podpada pod niszczenie zieleni, a tak jest tylko na terenie
    gminnym a nie prywatnym.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 78. Data: 2012-03-29 14:09:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > WTF? Od kiedy nie wolno mi zostawić auta na moim trawniku? Przypominam
    > piszemy o terenie _prywatnym_.

    Nie, piszemy o osiedlach (dokładniej to Ty pisałeś).
    Domyślnie osiedle NIE JEST Twoim terenem prywatnym.
    A jeśli chcesz używać słów w znaczeniu innym niż powszechnie stosowane, to
    warto o tym napisać.

    > Pokaż mi jakiś przepis który nie pozwala z urzędu na parkowanie na własnym
    > trawniku

    j.w.

    I EOD, bo palnąłeś bzdurę i zamiast się po prostu z niej wycofać, to wijesz
    się jak piskorz i udajesz że nie rozumiesz co sam piszesz, ja na takim
    poziomie dyskutować nie mam przyjemności.

  • 79. Data: 2012-03-29 14:18:00
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    > WTF? Od kiedy nie wolno mi zostawić auta na moim trawniku? Przypominam
    > piszemy o terenie _prywatnym_.

    Ale piszemy o tym, że KTOŚ OBCY stanie na TWOIM prywatnym trawniku.
    Boshe ...

    > Ty się zakręciłeś

    Chyba jednak Ty :)

    N.

  • 80. Data: 2012-03-29 14:48:48
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    .pl...

    > Nie, piszemy o osiedlach (dokładniej to Ty pisałeś).

    Tytuł wątku "mandat i blokada na prywatnej posesji"
    Post na który odpowiadam "Facet mi wjedzie TIRem do ogródka"

    To chyba logiczne, że cały czas chodzi o teren prywatny. Osiedla to też
    teren prywatny! Od dwudziestu lat wszystkie znane mi nowobudowane osiedla są
    prywatne.

    > Domyślnie osiedle NIE JEST Twoim terenem prywatnym.

    Moim nie ale moim i sąsiadów tak.

    > A jeśli chcesz używać słów w znaczeniu innym niż powszechnie stosowane, to
    > warto o tym napisać.

    Od kiedy skończyła się komuna wszystko domyślnie jest prywatne.

    > I EOD, bo palnąłeś bzdurę i zamiast się po prostu z niej wycofać, to
    > wijesz się jak piskorz i udajesz że nie rozumiesz co sam piszesz, ja na
    > takim poziomie dyskutować nie mam przyjemności.

    Ja mam się wycofywać, dlatego, że Ty coś sobie założyłeś co było domyślnie
    prawdziwe 20 lat temu?, fajnie, You made my day :-)

    Pozdrawiam
    Ergie