  • 11. Data: 2018-04-27 13:47:28
    Temat: Re: Marsjanie nas atakują przez HDMI?
    Od: ń <ń@ń.ń>

    A ekran HDMI łączy masy dwóch urządzeń?
    Podobnie ekran D-Sub?
    Tak, odpięcie bolca uziemiającego w monitorze i zasilaczu lapka pomaga.
    Trochę mnie dziwi, że uziemienie "cegiełki" łączy się z masą lapka (u mnie w HP, bo w
    Dellu zasilacz ma płaską wtyczkę).

    Pomógłyby kable D-Sub i/lub HDMI uziemione (łączące masę wtyczki z ekranem) tylko z
    jednej strony.

    -----

  • 12. Data: 2018-04-27 14:43:57
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-04-27 13:47, ń wrote:
    > A ekran HDMI łączy masy dwóch urządzeń?

    Tak, oczywiście.

    > Pomógłyby kable D-Sub i/lub HDMI uziemione (łączące masę wtyczki z ekranem) tylko z
    jednej strony.

    Obawiam się, że to nie pomoże, bo według mnie pozostanie różny potencjał
    mas.