  • 1. Data: 2018-04-22 20:45:06
    Temat: myszki bezprzewwodowe
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    co lepsze , baterie alkaliczne czy akumulatorki ?

  • 2. Data: 2018-04-22 21:58:41
    Temat: Re: myszki bezprzewwodowe
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-04-22 o 20:45, Grzegorz pisze:
    > co lepsze , baterie alkaliczne czy akumulatorki ?

    baterie

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2018-04-22 22:36:21
    Od: marrgol <m...@a...invalid>

    On 2018-04-22 at 20:45, Grzegorz wrote:
    > co lepsze , baterie alkaliczne czy akumulatorki ?

    akumulatorki

    --
    mrg

  • 4. Data: 2018-04-23 09:52:37
    Od: ń <ń@ń.ń>

    A to zależy ;-)
    Np. od tego, czy waga baterii (myszy) ma dla Ciebie znaczenie.
    Najlżejsze są litowe, później cynkowe (takie zwykłe), później aku lub alkali
    (musiałbyś zważyć).
    Wpakowałem białe eneloopy (możesz dać ikea ladda). Słaby zasięg tej myszy, ale nie
    mam pojęcia, czy to przez aku (bo aku mają 2*1.2V zamiast 2*1.5V i to może robić
    różnicę).

    -----

  • 5. Data: 2018-04-24 15:59:43
    Od: Tomaszek <t...@t...org>

    W dniu 2018-04-22 o 20:45, Grzegorz pisze:
    > co lepsze , baterie alkaliczne czy akumulatorki ?

    Zależy od tego ile tego będziesz używał. Jeśli dużo i często to
    akumulatorki będą bardziej opłacalne. Jeśli rzadko to lepiej baterie, bo
    nieużywane akumulatorki się szybko niszczą.

    --
    t0maszek

  • 6. Data: 2018-04-24 16:46:16
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w
    wiadomości news:pbil7i$8ni$2@node2.news.atman.pl...
    > co lepsze , baterie alkaliczne czy akumulatorki ?

    Baarie, tanie alkaliczne z tesco lub podobnego sklepu z bateriami przy
    kasie.

    --
    marfi

  • 7. Data: 2018-05-07 13:07:48
    Od: Marek <t...@f...pl>

    W dniu 2018-04-22 o 22:36, marrgol pisze:

    > akumulatorki

    Chyba żartujesz...

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 8. Data: 2018-05-07 18:22:18
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-05-07 o 13:07, Marek pisze:

    > Chyba żartujesz...

    Baterii alkalicznych nie naładujesz.

    --
    animka

  • 9. Data: 2018-05-08 08:01:50
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Nie znasz się, więc nie zabieraj głosu - są ładowarki do baterii alkalicznych, a
    nawet zwykłą ładowarką (byle bez funkcji autorozładowania) można je ładować.

    -----

  • 10. Data: 2018-05-08 08:26:24
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 08.05.2018 08:01, ń pisze:

    > Nie znasz się, więc nie zabieraj głosu - są ładowarki do baterii alkalicznych, a
    nawet zwykłą ładowarką (byle bez funkcji autorozładowania) można je ładować.
    > -----

    Baterie alkaliczne są tak skonstruowane, że po odbyciu cyklu rozładowania
    ich struktura ulega zniszczeniu, a ponowne ładowanie nie pomaga zbyt wiele.
    Są to ogniwa przeznaczone do rozładowania i wyrzucenia, bo przy ładowaniu
    może nastąpić piękne buum!

    PS. Odpowiadaj POD cytatem, jak Pan Bóg przykazał na newsgrupach.
    No, chyba że jesteś mądry inaczej, jak tu jeden taki, to wal
    dalej po swojemu. W KF-ie.