  • Data: 2016-10-12 02:45:55
    Temat: Marumi Super DHG vs Exus
    Od: T...@s...in.the.world szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Kiedys uzywalem standardowych (szarych) Hoya, teraz mam kilka Marumi
    super DHG. Ostatnio jeden uszkodzilem, wiec czeka mnie zakup (polar).
    Jesli chodzi o IQ to do Super DHG mam jedno zastrzezenie - blikuje na
    moim pentax Limitedzie 15 (w zasadzie mialem go na stale). Do tego te
    Super DHG sa wciaz nieco upierdliwe w czyszczeniu w warunkach polowych.
    Exus kosztuje jakies 1/4 wiecej (150 s 200zl).
    Czy rzeczywiscie warto?
    Ktos uzywal jednegi drugiego?
    Test na optycznych przegladalem
    www.optyczne.pl/23.1-Inne_testy-Test_filtrów_polaryz