    From: shortestpath <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Maskowanie schematów zużycia energii
    Date: Sun, 10 Jan 2010 18:50:02 -0800 (PST)

    Witam szanownych grupowiczów!

    Mam problem, nad którym zastanawiam się już od jakiegoś czasu, jednak
    nie znajduję żadnych rozsądnych rozwiązań.

    Załóżmy, że mamy domową instalację, która służy do oświetlenia
    niewielkiego pomieszczenia. Oświetlenie (np. 800 Watt) pracuje w
    cyklach dobowych, np. 5 godziny świecenia - 19 godzin ciemności.

    W kraju w którym mieszkam instalowane są elektroniczne mierniki
    zużycia prądu, które komunikują się z centralą i pozwalają monitorować
    wszelkie parametry zużycia prądu u pojedyńczego odbiorcy.

    Załóżmy, że chcę ukryć schemat zużycia prądu, nawet kosztem większych
    opłat za prąd. Jak zamaskować schemat 5-19 h?

    Do głowy przychodziły mi różne rozwiązania, jednak wydaje mi się, że
    dokładanie grzejników/klimatyzacji o podobnej mocy nie zamaskuje w
    pełni faktu podłączania i odłączania 800W żarówki.

    Jakie rozwiązania przychodzą Wam do głowy? Załóżmy najnowszą
    technologię mierników z bardzo dużą rozdzielczością.