  • 1. Data: 2011-09-20 11:25:03
    Temat: Mechanizm wycieraczek przednich Ibiza/Polo
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Witam,

    pacjent Ibiza II, '96. Rozsypał się mechanizm przednich wycieraczek (ułamała
    się główna rurka).

    Czy orientuje się ktoś, czy mechanizm z Polo z tego samego rocznika pasuje?
    Przeglądałem Allegro i mam mętlik...

    Na części zdjęć jest identyczny (szczególnie tych opisanych jako mechanizm
    do Polo Classic) jak ten w Ibizie, ale na części zdjęć jest inny.
    Nie wiem, czy to błąd opisujących aukcje, czy rzeczywiście do Polo wkładali
    dwa różne mechanizmy, a jeżeli tak, to czy są zamienne?