  • 1. Data: 2011-09-20 10:26:07
    Temat: Pytanie do speców audi - różnice po pierwszym lifcie A4 i A3
    Od: " Yogo" <y...@W...gazeta.pl>

    Witam, chodzi mi o drzwi tylne w A4, po pierwsze czy do wersji sedan przed
    liftem 97r podejdą drzwi z kombika po lifcie (99r)? Wiem że różnią sie listwą na
    środku, a co z listwą przy progu? Jest taka sama ? Wielkością patrząc po
    fotkach drzwi są takie same...
    Drugie pytanie o audi A3, czym oprócz klamek zewnętrznych różni sie wersja
    przed liftem (tym pierwszym malutkim) od wersji po 98r z okrągłymi klamkami? Są
    jeszcze jakies inne różnice bo jak patrze cenowo to ponad 1tyś róznicy miedzy
    tymi wersjami na otomoto...