  • 1. Data: 2011-09-20 12:59:28
    Temat: szukam nawigacji...
    Od: "Waldemar" <n...@w...pl>

    Witam!

    na pl.rec.gps dyskusja utknęła na temat wyższości jednej mapy nad drugą.

    A ja już wiem, że pomimo wad zdecyduję się na AM bo czasem jej używam i
    godzę się na jej
    niedogodności.
    Szukam teraz w miarę szybkiego urządzenia, około 5 cali, z BT i możliwością
    łączenia z Internetem przez ten BT. Ale ma to być urządzenie ze stacją
    dokującą. Po prostu chce uchwyt z zasilaniem przykręcić na stałe a nawigację
    wkładać kiedy będzie potrzeba. Chodzi o coś takiego jak to:
    http://www.navroad.com/pl/produkt,7,pl.htm tylko nowe i znacznie szybsze.

    Widział ktoś gdzieś takie urządzenie do kupienia w PL?

  • 2. Data: 2011-09-20 13:14:34
    Temat: Re: szukam nawigacji...
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 20 Sep 2011 12:59:28 +0200, Waldemar napisał(a):

> [...]
    > http://www.navroad.com/pl/produkt,7,pl.htm tylko nowe i znacznie szybsze.
    >
    > Widział ktoś gdzieś takie urządzenie do kupienia w PL?

    ale to w dieslu czy benzynie?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2011-09-20 13:25:10
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > ale to w dieslu czy benzynie?
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel
    > Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
    > Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

    Na tamtej grupie lepiej znają się na nawigacjach.

    hk

  • 4. Data: 2011-09-20 13:34:11
    Od: "Waldemar" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Heinzkalter" napisał w wiadomości grup

    > Na tamtej grupie lepiej znają się na nawigacjach.

    tak się znają, że dyskutują nad wyższością jednej mapy nad drugą a już wiem
    co chce, szukam tylko urządzenia. A że to urządzenie do samochodu to może
    ktoś takiego coś ostatnio kupował i może się podzielić modelem.

  • 5. Data: 2011-09-20 13:34:34
    Od: "Waldemar" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości grup

    > ale to w dieslu czy benzynie?

    w benzynie :P

  • 6. Data: 2011-09-20 13:40:41
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Waldemar" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://www.navroad.com/pl/produkt,7,pl.htm tylko nowe i znacznie szybsze.
    >
    > Widział ktoś gdzieś takie urządzenie do kupienia w PL?

    A nie prościej szukać w sklepie? Skoro już wiesz czego chcesz?
    Najlepiej w jakimś MM, Saturnie, lub w Internecie, np. ceneo.pl...
    Tomek

  • 7. Data: 2011-09-20 13:52:47
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    >ktoś takiego coś ostatnio kupował i może się podzielić modelem.

    testowałem ok 25 sztik. Tylko Garmin 250

    Ociev Pio

  • 8. Data: 2011-09-20 14:03:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 20 Sep 2011 12:59:28 +0200, w <j59rnc$oid$1@inews.gazeta.pl>, "Waldemar"
    <n...@w...pl> napisał(-a):

    > http://www.navroad.com/pl/produkt,7,pl.htm tylko nowe i znacznie szybsze.

    Na tym rynku praktycznie nie ma czegoś takiego jak "znacznie szybsze".
    Wszystkie mają zegar ok. 500.

  • 9. Data: 2011-09-20 14:13:31
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    RAMu żeby miało więcej niż 64MB.

    Używałem AM na palmtopie z 400MHzi 64 MB RAM, później w smartfonie
    500MHz i 64MB. Wolnej pamięci było mniej niz w palmtopie i AM działała
    wolniej. A teraz w Omnii 2 mam procesor 800MHz i 256MB RAMu - AM działa
    najszybciej ze wszystkich dotychczasowych konfiguracji.

  • 10. Data: 2011-09-20 14:33:30
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 20 Sep 2011 13:52:47 +0200, Piotr napisał(a):

    > testowałem ok 25 sztik. Tylko Garmin 250

    kolina, spadaj