  • 1. Data: 2011-09-20 09:24:57
    Temat: jaki terenowy cd ?
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    w nawiązaniu do wątku:

    ----- Original Message -----
    From: "Sawa" <>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sent: Sunday, August 28, 2011 8:16 PM
    Subject: Re: Jaki terenowy?

    > wedle mnie zostaje Suzuki Vitara, lub większy Nissan Terrano z fajnym
    > silnikiem 2,7 TDI. Teranno to już prawie Patrol duży i ma LSD w tylnym
    > moście a suza ani jep nie ma ;-) LSD fajna sprawa na śniegu.

    pytanie:
    czy silnik 3.0TDI w Terrano to równie udana konstrukcja co 2.7?

    Potrzebuje kupić takie auto na wyjazdy do lasu i w lekki teren (polowania)
    Mam do wydania ~25 kPLN

    Co sądzicie o tych:
    http://otomoto.pl/nissan-terrano-C20407547.html
    http://allegro.pl/nissan-terrano-ii-3-0-tdi-4x4-klim
    a-oplacony-i1825156059.html
    http://otomoto.pl/nissan-terrano-2-7-tdi-C20565158.h
    tml
    http://otomoto.pl/nissan-terrano-C20411961.html

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 2. Data: 2011-09-20 16:42:23
    Temat: Re: jaki terenowy cd ?
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > pytanie:
    > czy silnik 3.0TDI w Terrano to równie udana konstrukcja co 2.7?

    O ile 3.0TDI nie jest lepszy.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl