  • 11. Data: 2015-10-08 08:26:36
    Temat: Re: Michelin CrossClimate
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 07 Oct 2015 11:23:03 +0200
    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > Kolega kupił 205/55 R16 ale on nie jeździ powyżej 140 więc pewnie nie
    > będzie tu miarodajny ;)

    Ja się kręcę głównie po mieście, więc powyżej 140 też mnie to raczej mało i mocno
    sporadycznie interesuje ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 12. Data: 2015-10-09 09:09:58
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 7 Oct 2015 10:42:58 +0200
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Na rzetelne opinie to chyba z pol roku za wczesnie - bo moze bedzie
    > mrozna zima.

    Jak wspominałem bardziej interesują mnie warunki które przez długi czas w Polsce
    występują, czyli pośrednie. Śniegu w miescie jak na lekarstwo i sporadycznie ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 13. Data: 2015-10-09 09:14:54
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 09.10.2015 o 09:09, szerszen pisze:

    > Jak wspominałem bardziej interesują mnie warunki które przez długi czas w Polsce
    występują, czyli pośrednie. Śniegu w miescie jak na lekarstwo i sporadycznie ;)

    IMO opona letnia musi się dobrze sprawować na mokrym, bo na suchym to i
    na wężu ogrodowym można...
    a wielosezonowa - na mokrym i na śniegu/błocie pośniegowym - bo ma być w
    miarę porównywalna do zimówki

    Łukasz

  • 14. Data: 2015-11-18 10:16:26
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 7 Oct 2015 09:50:27 +0200
    szerszen <s...@t...pl> wrote:

    Dla potomności i jakby kogoś interesowało.

    Opony zakupione.
    Zmieniłem z kilkuletnich zimówek GoodYera na nie i różnica w taką pogodę jak obecnie,
    czyli temperatury pomiędzy 0 a +10, raz sucho, raz mokro, różnica kolosalna na
    korzyść oczywiście Michelinów, szczególnie na mokrym asfalcie. Jednak tego można się
    było spodziewać ;)

    Czekam zatem na śnieg i testy na śniegu.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 15. Data: 2015-11-18 18:43:37
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 18.11.2015 o 10:16, szerszen pisze:
> [...]
    na korzyść oczywiście Michelinów, szczególnie na mokrym asfalcie. Jednak tego można

    Stare zimówki to chyba najgorsze ogumienie przy +10 i mokrej drodze
    jakie można sobie wyobrazić, więc wszystko byłoby od nich lepsze.

  • 16. Data: 2015-11-19 11:10:47
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 18 Nov 2015 18:43:37 +0100
    Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Stare zimówki to chyba najgorsze ogumienie przy +10 i mokrej drodze
    > jakie można sobie wyobrazić, więc wszystko byłoby od nich lepsze.

    Pisząc stare, miałem na myśli max 5-6 lat, myślę że "więszka połowa" tych co
    zmieniają opony na podobnych jeździ, zatem wniosek prosty ;)
    Dla mnie motywem do założenia "całorocznych" były właśnie takie okresy przejściowe
    jak obecnie, przy takich warunkach większość zimówek, nawet nowych jest o kant d..
    potłuc.

    Poczekam na zimę i śnieg i wtedy się okaże ile prawdy było w marketingu :)

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 17. Data: 2015-11-19 16:21:54
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 19.11.2015 o 11:10, szerszen pisze:

    > Pisząc stare, miałem na myśli max 5-6 lat,

    No to już nie stare, ale mega stare.
    Więc tym bardziej.

  • 18. Data: 2015-11-19 18:26:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 19 Nov 2015 16:21:54 +0100, Cavallino napisał(a):

    > No to już nie stare, ale mega stare.
    > Więc tym bardziej.

    Hm, musze sprawdzic ile maja moje, ale mlode nie sa, a na mokrym jakos
    sie trzymaja ..

    J.

  • 19. Data: 2015-11-19 18:41:07
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 19.11.2015 o 18:26, J.F. pisze:

    > Hm, musze sprawdzic ile maja moje, ale mlode nie sa, a na mokrym jakos
    > sie trzymaja ..

    Z naciskiem na "jakoś".

  • 20. Data: 2015-11-19 21:29:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 19 Nov 2015 18:41:07 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Z naciskiem na "jakoś".

    Hm, z naciskiem na "calkiem dobrze".

    Jakby to jakos obiektywnie sprawdzic ?
    telefony maja akcelerometry ...