  • 21. Data: 2019-09-20 21:25:47
    Temat: Re: Mikrofalówkę to bym chciał "ulepszyć"
    Od: yorgus <y...@t...pl>

    Dnia Tue, 17 Sep 2019 02:06:53 +0200, JaNus <p...@b...pl> napisal:
    > Znowu tak nieco poza-elektronicznie, (drugi już raz "ostatnio", przedtem
    > było o auto-odkurzaczach), ale co ja będę szukał "lepszej" grupy... :)
    >

    > Propozycję żeby "ulepszyć" ująłem w skopki, żeby nikt nie sądził, że tu
    > chodzi o jakiś-tam "epokowy" wynalazek. Ot, tak się tylko rozmarzam:
    >
    > 1. Kamera. Przez tą za-siatkowaną szybkę, co to jest teraz, pomimo
    > światełka w środku, to jednak g* widać, co najwyżej że talerz się kręci,
    > albo że wykipiało to, co tam siedziało. Ale ja bym wolał zobaczyć nie
    > "po", ale gdy tylko-tylko *zacznie* się z lekka burzyć sos, czy zupa.
> [...]

    kamera nie problem, starczy z tyłu dziure zrobić:
    https://www.youtube.com/watch?v=l0u8Vtf2GoQ

  • 22. Data: 2019-09-20 23:22:25
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    z kamerą chyba najprościej - kamera pinhole - otworek rzędu 1.5mm w
    górnej części komory raczej nie powinien za dużo mikrofal przepuścić (
    fala ma chyba 12 cm ).

    Nie wiem tylko, czy są takie kolorowe czy tylko BW.