  • 21. Data: 2012-01-27 00:32:15
    Temat: Re: Miska olejowa - awaria
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Wed, 25 Jan 2012 21:11:09 +0100, Andy Niwiński wrote:

    > Nie, no kurwa nie mogę - czytaj ze zrozumieniem: odsysają przez bagnet stary
    > olej. Coś jeszcze przetłumaczyć?

    Sugeruję iść za własną radą i przeczytać ze zrozumieniem nie tylko jeden
    post ;)

  • 22. Data: 2012-01-27 11:07:25
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Tak, to się naprawia. Wkręca się taką tuleję gwintowaną (zapomniałem jak
    > to się nazywa). Koszty groszowe.

    W Nubirach miski miały miękkie gwinty i serwis Daewoo profilaktycznie
    odsysał olej zamiast go spuszczać dołem. A jak sie gwint ukręcił, to
    gwintowali na nowo i wkręcali korek o większej średnicy.

    --
    Axel

  • 23. Data: 2012-01-27 16:01:56
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-01-2012 11:07, Axel pisze:
    > W Nubirach miski miały miękkie gwinty i serwis Daewoo profilaktycznie
    > odsysał olej zamiast go spuszczać dołem. A jak sie gwint ukręcił, to
    > gwintowali na nowo i wkręcali korek o większej średnicy.

    VAGowi też wychodziły takie miękkie gwinty :)

    --
    Paweł

  • 24. Data: 2012-01-27 18:36:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> napisał w wiadomości

    > "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > W Nubirach miski miały miękkie gwinty i serwis Daewoo profilaktycznie
    > odsysał olej zamiast go spuszczać dołem.

    W Punto HGT tak samo.