  • 1. Data: 2009-06-30 21:33:05
    Temat: Monitor 10-12 cali
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Witam

    Widział może ktos gdzieś do kupienia w sklepie monitor PC VGA 10,4 cala czy
    też max 12, może być nawet mono.
    Znalazłem jakieś ale dotykowe, z tunerami TV itp
    Potrzebuję najprostrzy i najtańszy taki mały monitor.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2009-06-30 21:40:53
    Temat: Re: Monitor 10-12 cali
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Irokez pisze:
> [...]
    > czy też max 12, może być nawet mono.
    > Znalazłem jakieś ale dotykowe, z tunerami TV itp
    > Potrzebuję najprostrzy i najtańszy taki mały monitor.

    Ja rok temu w wielkich bolach kupilem 15 cali wiec chyba mozesz miec
    duzy problem.

  • 3. Data: 2009-06-30 21:40:55
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Irokez napisała na pl.comp.pecet:

> [...]
    > cala czy też max 12, może być nawet mono.
    > Znalazłem jakieś ale dotykowe, z tunerami TV itp
    > Potrzebuję najprostrzy i najtańszy taki mały monitor.

    W sklepie nie, ale na allegro i na strychach znajomych ;]

    Marcin Kocur

  • 4. Data: 2009-07-01 04:32:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Irokez" <h...@o...pl> wrote in message news:h2e0aj$tur$1@news.onet.pl...
    > Widział może ktos gdzieś do kupienia w sklepie monitor PC VGA 10,4
    > cala czy też max 12, może być nawet mono.
    > Znalazłem jakieś ale dotykowe, z tunerami TV itp
    > Potrzebuję najprostrzy i najtańszy taki mały monitor.

    Chodzi Ci o taki kineskopowy, jaki był w starych kasach fiskalnych?
    Będzie ciężko, bo się już tego nie produkuje - szukaj z demobilu...

  • 5. Data: 2009-07-01 05:20:17
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    > "Irokez" <h...@o...pl> wrote in message
    >
    > Chodzi Ci o taki kineskopowy, jaki był w starych kasach fiskalnych?
    > Będzie ciężko, bo się już tego nie produkuje - szukaj z demobilu...

    LCD, płaski
    Właśnie widzę że jest problem, są ale z ekranem dotykowym albo do auta.
    15 cali to za dużo, nie wejdzie do obudowy

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2009-07-01 16:45:20
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Irokez wrote:
    > LCD, płaski
    > Właśnie widzę że jest problem, są ale z ekranem dotykowym albo do auta.
    > 15 cali to za dużo, nie wejdzie do obudowy

    Po prostu nikt tego nie produkowal masowo. Zawsze byl to sprzet do
    specyficznych zastosowan (np. do auta, do kas fiskalnych... - o, to moze
    byc dobry trop) - stad maly wybor i wysokie ceny.

    k,

  • 7. Data: 2009-07-01 18:39:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "KILu" <b...@w...pl> wrote in message news:h2g3r0$12d$1@inews.gazeta.pl...

    > Po prostu nikt tego nie produkowal masowo. Zawsze byl to sprzet do
    > specyficznych zastosowan (np. do auta, do kas fiskalnych... - o, to moze
    > byc dobry trop) - stad maly wybor i wysokie ceny.

    Zawsze może też kupić zajefajny sprzęcik 11" z Sony XEL-1:

    http://www.sonystyle.com/webapp/wcs/stores/servlet/P
    roductDisplay?catalogId=10551&storeId=10151&langId=-
    1&productId=8198552921665327724

  • 8. Data: 2009-07-02 08:30:39
    Od: Andrzej <d...@w...pl>

    On 30 Cze, 23:33, "Irokez" <h...@o...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Widzia mo e ktos gdzie do kupienia w sklepie monitor PC VGA 10,4 cala czy
    > te max 12, mo e by nawet mono.
    > Znalaz em jakie ale dotykowe, z tunerami TV itp
    > Potrzebuj najprostrzy i najta szy taki ma y monitor.
    >
    > Pozdrawiam.
    >
    > --
    > Irokez

    mam taki monitorek lcd 10.1" 800x600 newcomm wyjscie vga, dzwiek,
    zasilacz