  • 1. Data: 2009-06-30 22:25:00
    Temat: Jaka kamera USB?
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    Witam,

    Potrzebuję nabyć porządną kamerke na USB do wideorozmów
    Widze że wybór jest dość spory, szczególnie Logitech i Creative, ale w zasadzie
    wszystkie z nich
    mają identyczne lub bardzo podobne parametry... nie wiem na którą sie zdecydować, mam
    kilka wymagań
    - cena do 100zł
    - dobra jakośc obrazu, dobre kolory
    - dobry obraz nawet przy kiepskim oświetleniu (niektóre logitechy posiadają taka
    technologie która
    zwie sie 'rightlight')
    - śledzenie twarzy, to nie wymagane ale było by bardzo dużym plusem
    - wbudowany mikrofon, podobnie jak powyższe nie jest wymagane

    Mogłby ktoś coś konkretnego polecic?

    Narazie moim faworytem jest ta kamerka:
    http://allegro.pl/item673740377.html

    Pozdrawiam,
    --
    Leechme - Katalog Galerii Flash & CSS - http://leechme.pl

  • 2. Data: 2009-07-01 04:30:52
    Temat: Re: Jaka kamera USB?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "vcore" <mail*wytnij*@vcore.pl> wrote in message
> [...]
    > - śledzenie twarzy, to nie wymagane ale było by bardzo dużym plusem
    > - wbudowany mikrofon, podobnie jak powyższe nie jest wymagane

    Ja mam taką i jestem z niej bardzo zadowolony:
    http://www.logitech.com/index.cfm/webcam_communicati
    ons/webcams/devices/4528&cl=us,en

  • 3. Data: 2009-07-01 07:36:51
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    Pszemol pisze:
    > Ja mam taką i jestem z niej bardzo zadowolony:
    > http://www.logitech.com/index.cfm/webcam_communicati
    ons/webcams/devices/4528&cl=us,en

    Szkoda ze tylko do maca

    --
    Leechme - Katalog Galerii Flash & CSS - http://leechme.pl

  • 4. Data: 2009-07-01 11:30:52
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    LOGITECH QUICKAM PRO 9000 CARL ZEISS 8MP

  • 5. Data: 2009-07-01 12:21:12
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    PK pisze:
    > LOGITECH QUICKAM PRO 9000 CARL ZEISS 8MP
    Tak, no kamerka cacy ale 3x za droga ;-)

    --
    Leechme - Katalog Galerii Flash & CSS - http://leechme.pl

  • 6. Data: 2009-07-01 15:31:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    ons/webcams/devices/4528&cl=us,en
    > Szkoda ze tylko do maca

    Do maca??? O, to przepraszam - pokiełbasiło mi się, to jest moja:
    http://www.logitech.com/index.cfm/webcam_communicati
    ons/webcams/devices/3056&cl=us,en

    Co mi się najbardziej w niej podoba to że sensor ma dużą rozdzielczość.
    Większość kamerek ma VGA, czyli 640x480 a ta moja ma 960x720.
    Obraz z niej jest po prostu wyśmienity, śledzi twarze - jest perfekt.

  • 7. Data: 2009-07-01 15:32:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Tak, no kamerka cacy ale 3x za droga ;-)

    Tania jak barszcz - ja kupiłem swoją za $49.
    Na stronie producenta jest rekomenndacja ceny $99
    ale kupić ją można dużo taniej jak dobrze poszukasz...

  • 8. Data: 2009-07-01 17:21:51
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

> [...]
    > - dobry obraz nawet przy kiepskim oświetleniu (niektóre logitechy
    > posiadają taka technologie która zwie sie 'rightlight')

    to zwiekszenie czasu ekspozycji, ilosc fps spada znaczaco

    > - śledzenie twarzy, to nie wymagane ale było by bardzo dużym plusem

    w kamerce za 100 pln zazwyczaj siedzi przecietna optyka i matryca, wiec
    obraz po zblizeniu i przycieciu bedzie raczej nieciekawy

    > - wbudowany mikrofon, podobnie jak powyższe nie jest wymagane

    jezeli faktycznie mozna gdzies znalezc logitecha 9000 za $49 to na twoim
    miejscu bym sie nie zastanawial, mam i polecam, dodatkowa jej zaleta jest
    autofocus

  • 9. Data: 2009-07-01 18:37:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "tg" <a...@b...cpl> wrote in message
> [...]
    >
    > w kamerce za 100 pln zazwyczaj siedzi przecietna optyka i matryca, wiec
    > obraz po zblizeniu i przycieciu bedzie raczej nieciekawy

    Dokładnie! Oszczędność nie popłaca, naprawdę...

    > jezeli faktycznie mozna gdzies znalezc logitecha 9000 za $49 to na twoim
    > miejscu bym sie nie zastanawial, mam i polecam, dodatkowa jej zaleta jest
    > autofocus

    Te $49 to była okazja bo wabili klientów do sklepu na jakąś wyprzedaż.
    W normalnej sprzedaży jest tu w USA za $79.97 netto, a nie jak na
    stronie producent sugeruje $99... http://www.frys.com/product/5323928
    Tu jest za $75.99:
    http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E
    16826104074

    W ten weekend jest święto 4th of July to pewnie znów będą wyprzedaże
    i coś fajnego trafi się za pół ceny... :-)

    Budżet rzędu 100zł na kamerę ustawiony to moim zdaniem pomyłka.
    No chyba że ktoś lubi używać na codzień przestarzałego dziadostwa.
    Warto dopłacić i kupić porządną kamerę - jakość obrazu S-klasa, polecam.

  • 10. Data: 2009-07-01 19:19:27
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Pszemol pisze:
    > "vcore" <mail*wytnij*@vcore.pl> wrote in message
    >
    > Tania jak barszcz - ja kupiłem swoją za $49.
    > Na stronie producenta jest rekomenndacja ceny $99
    > ale kupić ją można dużo taniej jak dobrze poszukasz...

    To teraz przelicz te swoje tanie dolary na złotówki.

    --
    animka