  • 1. Data: 2009-06-30 20:35:45
    Temat: Pendrive z funkcja "write protect"
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Witam

    szukam takiego urzadzenia, jak w temacie...
    Istnieje cos takiego w ogole?
    Chodzi o to, zeby zaden wirus sie nie zagniezdzil, ani tez zaden powalony
    antywirus nie stwierdzil, ze ten a ten plik jest niebezpieczny (niektore
    moje skrypty sa rozpoznawane jako wirus-like)
    Zna ktos cos takiego?

    Od razu mowie - wiem, ze mozna sobie sformatowac pena, zeby byl widziany
    jako CDROM, ale szukam prostszego rozwiazania (bo tutaj aktualizacje sa
    lekko klopotliwe)

    Pozdrawiam
    Michal

  • 2. Data: 2009-06-30 20:44:06
    Temat: Re: Pendrive z funkcja "write protect"
    Od: dziobu <x...@x...xx>

    Dnia 6/30/2009 10:35 PM, Użytkownik Michal AKA Miki napisał:
    > Witam
    >
    > szukam takiego urzadzenia, jak w temacie...
    > Istnieje cos takiego w ogole?

    Są klucze z przełacznikiem read-only.
    http://www.pqi.com.tw/product2.asp?cate1=18&proid=13

    dziobu
    xyzyk.pl

  • 3. Data: 2009-06-30 21:04:36
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Chyba wszystkie peny PQI maja z tylu taki maly przelacznik.
    Przynajmniej 128MB i 4 GB, ktore mam takie cos maja.

    lamer

  • 4. Data: 2009-06-30 21:08:13
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Tue, 30 Jun 2009 23:04:36 +0200, lamer napisał(a):

    > Chyba wszystkie peny PQI maja z tylu taki maly przelacznik.
    > Przynajmniej 128MB i 4 GB, ktore mam takie cos maja.

    Czy nasadkę tych pqi da się nałożyć na tył pendrajwa?

    --
    GLaF

  • 5. Data: 2009-06-30 21:23:43
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Michal AKA Miki pisze:
> [...]
    > antywirus nie stwierdzil, ze ten a ten plik jest niebezpieczny (niektore
    > moje skrypty sa rozpoznawane jako wirus-like)

    Kiedys to chyba wszytskie to mialy :)

  • 6. Data: 2009-06-30 22:02:18
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "dziobu" <x...@x...xx> wrote in message
    > Są klucze z przełacznikiem read-only.
    > http://www.pqi.com.tw/product2.asp?cate1=18&proid=13

    dwa razy szybszy, praktycznie ta sama cena
    http://www.pqi.com.tw/product2.asp?oid=18&catE1=18&P
    ROID=387

  • 7. Data: 2009-06-30 22:26:06
    Od: Leszek Zur <l...@t...eu.org.USUNTO>

    Michal AKA Miki pisze:
    > szukam takiego urzadzenia, jak w temacie...

    http://www.modecom.pl/products.php?category=17&lang=
    pl
    Serie Prestige i Speedy

    Leszek

  • 8. Data: 2009-07-01 07:28:25
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "GLaF" <g...@n...takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości

    > Czy nasadkę tych pqi da się nałożyć na tył pendrajwa?

    Nie.

    lamer

  • 9. Data: 2009-07-01 21:13:13
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał
    w wiadomości news:h2e0bb$1nq$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Kiedys to chyba wszytskie to mialy :)

    Jak mialem pendrive 8MB z Fujitsu Siemensa to mial. Ale to bylo w 2002 roku.
    Potem juz tylko karty SD mialy :)

    Bardzo dziekuje wszystkim za podpowiedzi. Najwyrazniej slabo szukalem, skoro
    przeoczylem PQI :D

    Pozdrawiam
    Michal

  • 10. Data: 2009-07-02 07:22:04
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Michal AKA Miki napisał(a):
    > Potem juz tylko karty SD mialy :)

    Tak BTW i OT- karty, to tylko wydaje Ci się, że mają ;-)

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP