  • 1. Data: 2009-01-24 09:58:42
    Temat: Monitor LCD lekko migoce...
    Od: k...@p...onet.pl

    W nabytym przedwczoraj monitorze szerokoekranowym ACER 22" widać nieznaczne
    migotanie, szczególnie podczas wyświetlania fotek, widoczne zwłaszcza na
    obrazie pulpitu. Czy to normalne? Trochę to denerwuje.
    Pozdrawiam
    Krzysiek.

  • 2. Data: 2009-01-24 11:56:43
    Temat: Re: Monitor LCD lekko migoce...
    Od: "M" <...@d...ru>

> [...]
    > migotanie, szczególnie podczas wyświetlania fotek, widoczne zwłaszcza na
    > obrazie pulpitu. Czy to normalne? Trochę to denerwuje.

    trzeba było kupić monitor z DVI

    M<

  • 3. Data: 2009-01-24 12:57:18
    Od: k...@p...onet.pl

    > Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >

    > trzeba było kupić monitor z DVI
    >

    > M<

    Rewelacja! Nie szkoda Ci czasu na takie "porady"?

  • 4. Data: 2009-01-24 13:03:08
    Od: "Krzysiek Z." <t...@w...pl>

    > Rewelacja! Nie szkoda Ci czasu na takie "porady"?

    Porada akurat była dobra. U mnie też ekran często migotał na analogu.
    Po tym jak kupiłem grafikę z wyjściem DVI i przepiąłem na nią monitor -
    problemu nie ma.
    Obraz też o niebo lepszy.

  • 5. Data: 2009-01-24 14:08:47
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Krzysiek Z. wrote:
    > Porada akurat była dobra. U mnie też ekran często migotał na analogu.
    > Po tym jak kupiłem grafikę z wyjściem DVI i przepiąłem na nią monitor -
    > problemu nie ma.
    > Obraz też o niebo lepszy.

    Poza przesiadka na DVI pomoc moze tez zmiana kabla na lepszy albo karty
    graficznej na taka, ktora daje lepszy jakosciowo sygnal analogowy. Choc
    zaczalbym od obnizenia (zmiany) czestotliwosci odswiezania.
    Choc rownie dobrze ten Acer moze miec kiepskie przetworniki A/C i nic sie
    nie da zrobic... Na moim Szajsungu obraz po analogu jest idealny.

    k,

  • 6. Data: 2009-01-24 15:16:15
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > Choc rownie dobrze ten Acer moze miec kiepskie przetworniki A/C i nic sie
    > nie da zrobic... Na moim Szajsungu obraz po analogu jest idealny.

    To już coś. Dobre i to, dzięki.

  • 7. Data: 2009-01-24 15:18:06
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    >W nabytym przedwczoraj monitorze szerokoekranowym ACER 22" widać nieznaczne
    > migotanie, szczególnie podczas wyświetlania fotek, widoczne zwłaszcza na
    > obrazie pulpitu. Czy to normalne? Trochę to denerwuje.

    Pewnie masz to podlaczone po DVI, czego "doradcy" nie wzieli zapewne pod
    uwage ;)

    Przyczyny moga rozne, ale sprawdzilbym jeszcze czestotliwosc odswiezania,
    mozesz sprobowac wymusic z 60hz -> 72hz (moze pomoze)
    Druga sprawa, ze... nie wiem czy dobrze sie wyraze, ale moze podwietlenie
    matrycy Ci migocze, czyli swietlowka czy jak jej tam, mam to samo w moim
    Samsungu 226BW, bede wybieral sie z tym na reklamacje.

    --
    doom3

  • 8. Data: 2009-01-24 15:19:20
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    Użytkownik "doom3" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    zwracam honor, ktos mnie tu wyprzedzil ;)

    --
    doom3

  • 9. Data: 2009-01-24 15:24:19
    Od: k...@p...onet.pl

    > Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Gdzie tu porada? Mądrzenie się i tyle.

    > Porada akurat była dobra.

    To znaczy, co mam zrobić w/g tej "porady"?

  • 10. Data: 2009-01-24 15:38:11

    > To znaczy, co mam zrobić w/g tej "porady"?

    nabyłeś "przedwczoraj", to idz do sklepu powiedz że "migoce" i wymien na
    taki z DVI

    przyczyny migotania na analogu mogą byc bardzo rózne, od zakłóceń w
    zasilaniu np lodówka w pobliżu wpięta do tego samego obwodu, po szumy 2x
    konwersji DA/AD, jeżeli monitor podłączony do laptopa to jeszcze kolejny
    przypadek...

    włącz monitor do innego gniazdka, najlepiej takiego bez bolca...

    M<