  • 1. Data: 2009-06-02 16:58:10
    Temat: Spontaniczny reset.
    Od: t...@m...com

    Witam.

    Zachciało mi się testować stabilność komputera programem prime95. No i
    okazało się że stabilny dotąd komputer, powtarzalnie, niezależnie od
    systemu po około 4min włączonego torture testu samoistnie się
    resetuje. Co może być przyczyną takiego zachowania? Co w pierwszej
    kolejności podejrzewać?
    Konfiguracja komputera:
    Gigabyte GA-MA790X-DS4, WD Caviar SE-16 320 GB, LG GSA-H55L, GoodRam
    DDR2 2 x 2GB 800MHz,Radeon 3870, AMD Phenom 9550, Zasilacz Chieftec
    GPS-550AB-A

  • 2. Data: 2009-06-02 17:03:28
    Temat: Re: Spontaniczny reset.
    Od: Mateusz Viste <m...@n...please>

    On Tuesday 02 June 2009 18:58, t...@m...com wrote:
> [...]
    > systemu po około 4min włączonego torture testu samoistnie się
    > resetuje. Co może być przyczyną takiego zachowania? Co w pierwszej

    Sprawdzić pamięć MEMTESTem, jeśli ok to powtórzyć test, monitorując temp.
    CPU i napięcia zasilacza.

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste

  • 3. Data: 2009-06-02 17:11:22
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 02 Jun 2009 09:58:10 -0700, taier napisał(a):

> [...]
    GoodRam
    > DDR2 2 x 2GB 800MHz,Radeon 3870, AMD Phenom 9550, Zasilacz Chieftec

    1. Odkurzyć
    2. Obejrzeć kondensatory
    3. Testować RAM
    4. Podmienić do testów zasilacz

    W tej kolejności.

  • 4. Data: 2009-06-02 17:26:21
    Od: Taier <t...@m...com>

    On 2 Cze, 19:03, Mateusz Viste <m...@n...please> wrote:

    > Sprawdzić pamięć MEMTESTem, jeśli ok to powtórzyć test, monitorując temp.
    > CPU i napięcia zasilacza.

    Sorry. Zapomniałem napisać że memtest w dwóch przebiegach nie wykazuje
    błędów. Co do temperatury rośnie do 70°C i pozostaje do resetu na tej
    wartości, a napięcia są stałe i normie (na tyle na ile można to
    stwierdzić programowo bez miernika).

  • 5. Data: 2009-06-03 05:15:50
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

> [...]
    > błędów. Co do temperatury rośnie do 70°C i pozostaje do resetu na tej
    > wartości, a napięcia są stałe i normie (na tyle na ile można to

    A ile trwa taki przebieg? W niektorych przypadkach wywala bledy po kilku
    godzinach dzialania.

    --
    pozdr