  • 1. Data: 2009-06-02 16:56:48
    Temat: Dalszy ciag padu branzy
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    Pare dni temu wniosek o upadlosc zglosil pronox
    (ciekawe czy wyplacili milion zwyciezcy ich loterii hihi )
    Mam nadzieje ze serwis jeszcze troche pociagnie?
    Swoja droga w branzy zaczyna sie robic bardzo nieciekawie.

  • 2. Data: 2009-06-03 09:37:48
    Temat: Re: Dalszy ciag padu branzy
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 2 czerwiec (wtorek), gdy o godzinie 18:56 *Przemek* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    > Pare dni temu wniosek o upadlosc zglosil pronox
    > (ciekawe czy wyplacili milion zwyciezcy ich loterii hihi )
    > Mam nadzieje ze serwis jeszcze troche pociagnie?
    > Swoja droga w branzy zaczyna sie robic bardzo nieciekawie.
    odpukać to tylko jedna firma... - za wcześnie na "czarnowidztwo"...

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2009-06-03 11:36:41

  • 3. Data: 2009-06-03 10:43:45
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Przemek" <p...@d...pl> napisał w wiadomości
    > Pare dni temu wniosek o upadlosc zglosil pronox
    > (ciekawe czy wyplacili milion zwyciezcy ich loterii hihi )
    > Mam nadzieje ze serwis jeszcze troche pociagnie?
    > Swoja droga w branzy zaczyna sie robic bardzo nieciekawie.

    Ja bym sie pokusil o stwierdzenie, ze Pronox sam sie o to prosil - juz pare
    lat temu, przyjmujac do spolki p. Modzelewskiego (jesli ktos zna historie
    firmy "Komputery sp. z o.o." czy innych jego firmach nabijajacych klientow w
    butelke i sprzedajacych nieuczciwie z kosmicznymi marzami, to wie o czym
    mowie). Do tego ich machlojki na gieldzie z ukrywaniem rzeczywistego stanu
    majatkowego firmy..

    osobiscie jestem zadowolony, ze znikaja z rynku, bo od paru lat postrzegam
    ich jako nieuczciwych i nierzetelnych partnerow... Obawiam sie jednak, ze
    pojawi sie jakas inna, kolejna firma z praktykami a'la Modzelewski...

    Pozdrawiam
    Michal