  • 11. Data: 2018-01-08 22:51:15
    Temat: Re: Monitoring silnika i innych parametrów
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 08.01.2018 o 21:13, T. pisze:
    > W dniu 2018-01-08 o 14:46, xyz pisze:
    > Rozumiem, że jak będziesz miał takie urządzenie na szybie to nie skusi
    > amatora? Od razu z pewnością będzie wiedział, że to nie tablet albo
    > wypasiona nawigacja, ale tylko urządzenie OBD za np. 300 USD? :-)
    > T.

    Dlatego nie wydam na to 300$, max liczę na ok 150-200pln no może 300pln
    ale nie więcej :)

    --
    --- xyz

  • 12. Data: 2018-01-08 23:23:38
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2018-01-08 14:23, p...@g...com wrote:
    > stary tablet 8-10 cali idealnie sie nadaje :-)
    > https://www.youtube.com/watch?v=NRl3m2UmkM4

    mam tak dokładnie - stacja multimedialna - zabudowana na stałe (system
    Android), łączy się po BT z OBD2 (poprzez moduł). Wsiadam do auta,
    włączam silnik - odpala się radio i automatycznie włącza aplikacja
    (TorguePro z własnym skonfigurowanym ekranem - jak na filmiku).

    Jeśli słuchasz radia - aplikacja zawsze może pracować w tle -
    przełączasz się jak potrzebujesz.

  • 13. Data: 2018-01-09 08:16:18
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-01-08 o 22:51, xyz pisze:

    > Dlatego nie wydam na to 300$, max liczę na ok 150-200pln no może 300pln
    > ale nie więcej :)

    Z daleka nie widać różnicy - ekran to ekran. Złodziej najpierw ukradnie
    a dopiero w domu będzie rozkminiał, co zabrał. A jeśli na tym będzie
    napis typu "OBD" to może tym bardziej brać, bo to zwykle droższe rzeczy
    od jakiegoś starego smartfona...
    T.

  • 14. Data: 2018-01-09 08:32:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 stycznia 2018 22:41:08 UTC+1 użytkownik xyz napisał:
> [...]
    przyspawać ? Chłopaki wyciągają całe konsole a to ma być wyjątek ? To jest samochód
    czyli montaż demontaż ;-)

    > Ja na starość robię się leniwy :)
    > Takie urządzenie nie będzie tak kusiło jak telefon, nawet stary, bo
    > zawsze to jest jakiś kabelek gdzieś pociągnięty i trzeba by się szarpać,
    > a odcinanie dla samego ekranu nie ma większego sensu.
    > Telefon to wyjmujesz zasilanie i uciekasz a tu jednak więcej roboty.

    Będzie kusiło tak samo a nawet bardziej.
    Telefony to teraz tylko najwięksi idioci wśród złodziei kradną bo ciężko sprzedać
    gdyż policja łatwo namierza ew operator blokuje.
    a taki dziwaczne coś do niczego niepodobne to tym bardziej zainteresuje złodzieja bo
    pomyśli ze jakiś drogi gadzet
    Kup na aliexpres obd bluettoth i w smartfonie aplikację Torgue(Pro)
    i ładnie to będzie działać
    I tak poza pierwszymi kilkoma jazdami z tego korzystał nie będziesz bo jak tu wyżej
    ludzie piszą- podczas jazdy wystarczy prędkościomierz i wskaźnik paliwa.
    To taki tani gadżet którym pobawisz się ze dwa dni i zapomnisz że masz.
    Ale tak z ciekawości napisz proszę jakie dane z tego typu gadżetów/aplikacji są Tobie
    niezbędne podczas jazdy ze chcesz kilka stówek na to wywalić?

  • 15. Data: 2018-01-09 08:43:41
    Od: p...@g...com

[...]

    mnie od wymiany navi powstrzymuje pozycja wyswietlacza, jest za nisko
    https://commons.wikimedia.org/wiki/File:VW_Passat_Va
    riant_B7_1.8_TSI_Comfortline_Nightblue_Interieur.JPG

    w B8 jest troche wyzej ale zeby bylo git trzeba zamowic wersje LCD MFA ale wtedy mamy
    podwojne navi, nowy Ford Mondeo to samo na gorze wyloty klimy nizej navi i dopiero
    nowy focus ma poprawnie tak jak i fiat tipo :-)
    rany co za gamonie czyzbym znow musial kupic Opla ?

  • 16. Data: 2018-01-09 09:06:41
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 08.01.2018 o 23:23, AL pisze:

> [...]
    > (TorguePro z własnym skonfigurowanym ekranem - jak na filmiku).
    >
    > Jeśli słuchasz radia - aplikacja zawsze może pracować w tle -

    O tym też myślałem ale do mnie takie radyjko to w najtańszej wersji ok
    1000pln, a sensowne to już 1500-1600 :(.
    Fakt jednak jest taki że daje sporo nowych możliwości :)

    --
    --- xyz

  • 17. Data: 2018-01-09 09:10:28
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2018-01-09 09:06, xyz wrote:

    > O tym też myślałem ale do mnie takie radyjko to w najtańszej wersji ok
    > 1000pln, a sensowne to już 1500-1600 :(.
    > Fakt jednak jest taki że daje sporo nowych możliwości :)

    no niestety tyle kosztuje (albo i jeszcze więcej) - ale wygody nie da
    się wycenić.

  • 18. Data: 2018-01-09 09:16:11
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 09.01.2018 o 08:32, Kris pisze:

> [...]
    Tobie niezbędne podczas jazdy ze chcesz kilka stówek na to wywalić?

    Chciałbym mieć wgląd w:
    - napięcie bieżące
    - ciśnienie doładowania
    - temp. powietrza w dolocie
    - przeciążenia wzdłużne i boczne (nie wiem czy to z auta da się odczytać
    u mnie czy nie lepiej z akcelerometru np. telefonu) - to głównie dla
    zabawy :p
    to co najważniejsze na tę chwilę.

    Ale chyba jednak skończę na rozwiązaniu z Androidem.
    Tu pytanie czy interfejsy iCar2 lub iCar3 są warte wyższej ceny?
    Główni pacjenci to Mondeo 2009 - ON, Focus 2007 - Pb, Felicja '99 - Pb.
    Do Fordów mam interfejs wspierający ichnie protokoły do bardziej
    zaawansowanych zabaw :), ale to na kabelku.

    --
    --- xyz

  • 19. Data: 2018-01-09 09:47:57
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-01-09 o 09:06, xyz pisze:

    > O tym też myślałem ale do mnie takie radyjko to w najtańszej wersji ok
    > 1000pln, a sensowne to już 1500-1600 :(.
    > Fakt jednak jest taki że daje sporo nowych możliwości :)

    Bardzo sensowne radyjka z Androidem są na aliexpress już od 170 USD.
    T.

  • 20. Data: 2018-01-09 14:51:44
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > To jeszcze potrzebujesz zegarka ;)