  • 1. Data: 2014-08-26 23:12:15
    Temat: Monitorowanie SMART
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    Pytanie poniekąd software ale dotycz hardware ;-)

    Jaki możecie polecić program do monitorowania SMART.
    Najlepiej darmowy (przynajmniej do użytku domowego).

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2014-08-27 00:01:25
    Temat: Re: Monitorowanie SMART
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-08-26 23:12, Użytkownik Radek D napisał:

    > Pytanie poniekąd software ale dotycz hardware ;-)
    >
    > Jaki możecie polecić program do monitorowania SMART.
    > Najlepiej darmowy (przynajmniej do użytku domowego).

    GSmartControl, darmowy. :-)

    > ---
    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania,
    > ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

    Coś ci się do wiadomości przykleiło. Usuń.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2014-08-27 11:24:51
    Od: "Andrzej W." <awa_wp@na_wp_oczywiscie.pl>

    W dniu 2014-08-26 23:12, Radek D pisze:
    > Jaki możecie polecić program do monitorowania SMART.
    > Najlepiej darmowy (przynajmniej do użytku domowego).

    Pytasz o Windows?
    Polecam to wcielenie smartmontools:
    http://www.netpower.fr/smartmontools

    Instalator przeprowadza Cię bezproblemowo przez całą konfiguracje a
    potem program automatycznie monitoruje dyski i informuje Cię o wykrytych
    nieprawidłowościach.

    --
    AWa.

  • 4. Data: 2014-08-27 18:25:28
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    Ups - zapomniałem - o Win 7/8 mi chodzi.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.