  • 1. Data: 2014-08-26 15:35:47
    Temat: przestali produkować dyskietki?
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    Ktoś tu wie czemu nigdzie nie można kupić dyskietek Verbatim 3,5"?

  • 2. Data: 2014-08-26 22:44:21
    Temat: Re: przestali produkować dyskietki?
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    platformowe głupki wrote:

    > Ktoś tu wie czemu nigdzie nie można kupić dyskietek Verbatim 3,5"?

    Nie wiem, ale zgaduję, że zapotrzebowanie było bliskie 0 i nie opłacało
    się sprowadzać i magazynować. Do czego dziś jest potrzebna dyskietka 3,5
    cala? Miała pojemność chyba ok. 1,44 MB...
    Jednak jestem pewien, że sporo dyskietek można otrzymać za darmo, jeżeli
    się trochę poszuka tu i tam.

  • 3. Data: 2014-08-27 00:30:56
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    platformowe głupki wrote:

> [...]

    >Miała pojemność chyba ok. 1,44 MB...
    >Jednak jestem pewien, że sporo dyskietek można otrzymać za darmo, jeżeli

    Nie odpowiadaj temu głupkowi, szkoda czasu. On nawet w prowokowaniu jest
    cienki jak wyschnięte żebro bakterii ;)

  • 4. Data: 2014-08-27 00:46:44
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-08-26 22:44, Poldek pisze:

> [...]
    > cala? Miała pojemność chyba ok. 1,44 MB...
    > Jednak jestem pewien, że sporo dyskietek można otrzymać za darmo, jeżeli
    Mogę Ci dać. Nawet z 50 w ładnym pudełku z kluczukiem. Sformatowane
    wszystkie.
    Jak oddam dyskietki to już nie będzie mi potrzebna nawet stacja
    dyskietek na USB (mało używana, prawie nowa).

    --
    animka

  • 5. Data: 2014-08-27 12:40:26
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-08-26 15:35, platformowe głupki pisze:
    > Ktoś tu wie czemu nigdzie nie można kupić dyskietek Verbatim 3,5"?

    Unia Europejska zabroniła produkować (a już Verbatimów w szczególności)

  • 6. Data: 2014-08-27 12:53:47
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "Poldek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Do czego dziś jest potrzebna dyskietka 3,5 cala?

    Chociażby lepsze (choć już trochę stare) oscyloskopy posiadają stację dyskietek
    do zapisu oscylogramów (przebiegów wykreślonych na ekranie oscyloskopu)
    i jest to jedyna możliwość eksportu oscylogramów.

    --
    Pdr.
    Marek

  • 7. Data: 2014-08-27 13:00:21
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > Nie wiem, ale zgaduję, że zapotrzebowanie było bliskie 0 i nie opłacało
    > się sprowadzać i magazynować. Do czego dziś jest potrzebna dyskietka 3,5
    > cala? Miała pojemność chyba ok. 1,44 MB...

    Nie wiem do czego ale ciągle się sprzedają.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2014-08-27 19:24:34
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-08-27 12:53, Użytkownik Marek napisał:

> [...]
    > do zapisu oscylogramów (przebiegów wykreślonych na ekranie oscyloskopu)
    > i jest to jedyna możliwość eksportu oscylogramów.

    Jest cały rynek sprzętowych emulatorów flopa.
    Bo w przemyśle (ale nie tylko tam) jest cała masa urządzeń
    potrzebujących dyskietki.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2014-08-27 19:24:36
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2014-08-27 12:53, Marek pisze:

> [...]
    > do zapisu oscylogramów (przebiegów wykreślonych na ekranie oscyloskopu)
    > i jest to jedyna możliwość eksportu oscylogramów.

    Mogą też takie wejście posiadać starsze obrabiarki
    sterowane numerycznie. Zazwyczaj posiadały też porty RS232 czy inne,
    ale czasem łatwiej zanieść program obróbki na dyskietce,
    niż ciągnąć kabel przez halę produkcyjną.

    JD

  • 10. Data: 2014-08-27 19:33:22
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-08-27 13:00, Chris pisze:

    > Nie wiem do czego ale ciągle się sprzedają.

    Np. do robota ABB z kontrolerem S4C/S4C+

    --
    Irokez